جذب ۹۰۲ نفر در شرکت پالایش نفت بندرعباس در مرحله دوم

استاندار هرمزگان گفت: در مرحله دوم آزمون شرکت پالایش نفت بندرعباس ٩٠٢ نفر نیروی مرد و زن در رشته‌های مختلف استخدام می‌شوند.
استاندار هرمزگان گفت: در مرحله دوم آزمون شرکت پالایش نفت بندرعباس ٩٠٢ نفر نیروی مرد و زن در رشته‌های مختلف استخدام می‌شوند.
کد خبر: ۱۴۱۹۰۱۹
هرمزگان-جام جم انلاین-استاندار هرمزگان گفت: در مرحله دوم آزمون شرکت پالایش نفت بندرعباس ٩٠٢ نفر نیروی مرد و زن در رشته‌های مختلف استخدام می‌شوند. مهدی دوستی افزود: مرحله دوم ثبت نام و آزمون نیروی انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس برنامه ریزی شده که جذب نیرو‌های بومی در اولویت برنامه همه صنایع استان قرار دارد. وی گفت: در این مرحله ۲۲ نفر با مدرک مهندسی کامپیوتر، ۷۸ نفر با مدرک کارشناسی مدیریت دولتی، ۱۴ نفر کارشناسی مدیریت بازرگانی، ۲ نفر با مدرک کارشناسی مدیریت بیمه، ۲۹ نفر با مدرک کارشناسی حسابداری، ٣ نفر با مدرک کارشناسی تربیت‌بدنی، ٣ نفر با مدرک کارشناسی بهداشت، ٤ نفر با مدرک کارشناسی تغذیه، ١٠ نفر با مدرک کارشناسی علوم اجتماعی، ٨ نفر با مدرک کارشناسی علوم ارتباطات و ١٠ نفر با مدرک لیسانس جامعه شناسی جذب می‌شوند. دوستی افزود: مابقی جذب‌ها با مدرک فوق‌دیپلم شامل ٢٥٧ نفر فوق دیپلم شیمی، ٣١٢ نفر فوق دیپلم مکانیک، ١٠٨ نفر فوق دیپلم برق، ٢٠ نفر فوق دیپلم ایمنی و آتش نشانی و ٢٢ نفر فوق دیپلم عمران است. استاندار هرمزگان گفت: نام نویسی برای این آزمون استخدامی از ۲۵ مرداد آغاز و آزمون نیز در تاریخ ۳۱ شهریور امسال برگزار می‌شود. وی گفت: مهلت نام نویسی در مرحله نخست این طرح با هدف جذب ۶۲۸ نیروی مهندسی، از ۲۵ تیر تا ۱۵ مرداد بود که آزمون آن نیز در روز‌های هشتم و نهم شهریور ماه برگزار می‌شود. دوستی با اشاره به اینکه بومی‌گزینی یکی از اولویت‌های دولت برای اشتغال‌های ایجاد شده است، گفت: مرحله سوم آزمون استخدامی برای جذب حدود هزار نفر نیروی دارای مدرک دیپلم در حال برنامه‌ریزی است. استاندار افزود: برای ارتقاء محصولات پالایشگاه نفت بندرعباس و احداث واحد کک‌سازی در این مجموعه نیز بنا است حدود ۸ هزار نفر جذب شوند که از این بین تاکنون۵۰۰ نیرو جذب شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها