وی با اشاره به این نکته که بانک پارسیان از طریق شبکههای اجتماعی و وبسایت باشگاه به دنبال برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان خود است، میگوید: برای بهرهمندی از این جوایز نقدی و هزاران جایزه غیر نقدی دیگر کافی است تا عضو باشگاه مشتریان بانک پارسیان شوید.
مدیر بازاریابی و توسعه کسبوکار بانک پارسیان، عضویت خودکار دارندگان سپرده سبا در باشگاه مشتریان و همچنین بهرهمندی از شبکه تخفیف گسترده پذیرندگان باشگاه مشتریان شرکت تجارت الکترونیک بانک پارسیان(تاپیا) با امکان استفاده از تخفیف فروشگاههای زنجیرهای رفاه ، هايپرمي ، هفت، پوشاک برندس، چرم شیفر، چرم کروکو، خانه سام ، تسکو ، دلینو، ایران اسپورتر و ... را از مزایای باشگاه مشتریان بانک پارسیان عنوان کرد.
قرعهکشیهای دورهای برای اعضای باشگاه
پارسا فرد بابیان اینکه شرکت در قرعهکشیهای دورهای و مناسبتی از دیگر مزایای در نظر گرفته شده برای اعضای باشگاه است، به قرعهکشیهای سالهای گذشته اشاره کرد و افزود : در سال 1400 قرعهکشی کمپین زمستانه با جوایزی بالغبر 700میلیون ریال و در سال 1401 نیز قرعهکشی کمپین بیستمین سالگرد تأسیس بانک پارسیان با جوایزی بالغبر 200میلیون ریال وکمیپن های فصلی سپرده سبا با 10 میلیارد ریال جایزه برگزارشده است.
کمپینهای کودک و نوجوان سپرده سبا با جایزه 10 دستگاه پلیاستیشن 5، کمپین بانوان با حدود 5 میلیارد ریال جایزه و همچنین چهارمین دوره کمپین فصلی سپرده سبا با بیش از 20 میلیارد ریال جایزه ازجمله کمیپن هایی است که به گفته مدیر بازاریابی و توسعه کسبوکار بانک پارسیان قرار است قرعهکشی آن در سال جاری برگزار شود.
امکان بهرهمندی از تخفیفهای ویژه و شرکت در کمپینها
مدیر بازاریابی و توسعه کسبوکار بانک پارسیان بابیان اینکه برای اعضای باشگاه مشتریان، امکان بهرهمندی از خدمات بانکی همراه با تخفیف وجود دارد، تصریح کرد: بر این اساس در ودیعه و یا اجاره صندوق امانات تخفیف 100 درصدی لحاظ میشود و شرایط ویژهای نیز در دریافت کارت اعتباری بانک پارسیان مخصوص اعضای باشگاه در نظر گرفتهشده است.
وی اضافه کرد: همچنین این امکان برای مشتریان فراهم است که با خرید جایزه از طریق خرج امتیاز در کمپین ستارهها بهصورت رایگان شرکت و از جوایز تعیینشده آن که شامل 3 دستگاه گوشی هوشمند، 3 دستگاه تبلت و 3 دستگاه ساعت هوشمند و تعداد بیشماری هندزفری، پاور بانک و ... است بهرهمند شوند.
نحوه عضویت و امتیاز گیری در باشگاه مشتریان
مدیر بازاریابی و توسعه کسبوکار بانک پارسیان در خصوص نحوه عضویت و امتیاز گیری در باشگاه مشتریان این بانک توضیح داد: یکی از روشها مراجعه به سایت باشگاه به نشانی https://ipbclub.parsian-bank.ir و ثبتنام در آن و ورود از طریق نام کاربری و رمز عبور است.
پارسا فرد روش دوم و سوم عضویت در باشگاه را از طریق موبایل بانک (ورود نام کاربری و رمز عبور موبایل بانک)، اینترنت بانک (ورود نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک) عنوان کرد.
مدیر بازاریابی و توسعه کسبوکار بانک پارسیان در ادامه در خصوص نحوه امتیاز گیری در باشگاه گفت : مشتریان میتوانند از طریق افزایش موجودی در هر یک از سپردههای سبا ، کوتاهمدت ، قرضالحسنه جاری (با دستهچک) و قرضالحسنه پسانداز و همچنین انجام تراکنشهای بانکداری الکترونیک مانند؛ خرید شارژ و پرداخت قبوض از درگاههای اینترنت بانک و موبایل بانک و خرید با کارتهای نقدی پارسیان از طریق دستگاههای POS بانک پارسیان ، امتیازات خود را افزایش دهند.
وی افزود: علاوه بر روشهای عنوانشده مشتریان میتوانند با افتتاح سپرده سبا، بهطور خودکار عضو باشگاه مشتریان بانک پارسیان شده و از شبکه تخفیف "تاپیا " نیز بهصورت رایگان استفاده نمایید.
مدیر بازاریابی و توسعه کسبوکار بانک پارسیان در خصوص روشهای جمعآوری امتیاز و نحوه امتیازها برای تشویق مشتریان به دریافت امتیاز بیشتر و شرکت در طرحهای ویژه موجود در باشگاه مشتریان اظهار داشت: ازجمله مواردی که به کسب سریعتر امتیازات مشتریان کمک میکند "سپرده سبا " است. به گفته پارسا فرد این سپرده حدود یک سال است که به سبد محصولات بانک اضافهشده است و مزایای ویژهای دارد .
خرج امتیاز و دریافت جوایز ویژه
پارسا فرد در خصوص نحوه خرج امتیازها توضیح داد : مشتریان باید تلاش کنند امتیازهای خود را در زمانهای مشخصشده و قبل از انقضای مهلت معین استفاده کنند تا علاوه بر هدفمندی امتیازها، مراقب اتمام زمان تعیینشده خود باشند و دربازه تعیینشده امتیاز خود را به جوایز کالایی، کدهای آنلاین و یا شرکت در قرعهکشی جوایز متعدد و متنوع باشگاه تبدیل نمایند . دریافت کد تخفیف 100 درصدی اشتراک فیلیمو و فیدیبو نیز از دیگر امکانات خرج امتیازات این باشگاه میباشد.
برنامههای آتی باشگاه مشتریان
پارسا فرد در خصوص برنامههای آتی باشگاه مشتریان اعلام کرد: تنوع طرحهای امتیاز گیری طرحهای امتیاز و کمپینهای جدید برای گروهای مختلف مشتریان از برنامههای آتی باشگاه است.
وی همچنین ورود به باشگاه از طریق اپلیکیشن همراه بانک "پارسیان من" را از دیگر برنامههای باشگاه اعلام کرد تا اعضای باشگاه ضمن انجام فعالیتهای بانکی بتوانند نسبت به مشاهده امتیازات و یا خرج امتیازات از طریق همراه بانک "پارسیان من" اقدام نمایند.
مدیر بازاریابی و توسعه کسبوکار بانک پارسیان بابیان اینکه، باشگاه مشتریان بستری است برای قدردانی از مشتریانی که بانک پارسیان را برای انجام خدمات بانکی و مالی خود انتخاب کردهاند، خاطرنشان کرد:طی هفت سالی که از شروع فعالیت باشگاه مشتریان میگذرد ما همواره در تلاش بودهایم مجموعهای از خدمات بانک و گروه پارسیان و فروشگاههای آنلاین و حضوری معتبر را در کنار هم فراهم آورده تا ضمن یکپارچه نمودن خدمات، بتوانیم به نیازهای مخاطبین خودپاسخ داده و دسترسی آنها را آسانتر نماییم.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد
درگفتوگو با رئیس دانشکده الهیات دانشگاه الزهرا ابعاد بیانات رهبر انقلاب درخصوص تقلید زنان از مجتهد زن را بررسی کردهایم