هتل‌های مجلل ورود مسافران را به تهران گرفته‌اند.
کد خبر: ۱۴۱۵۶۹۶

کدام هتل تهران لابی مجلل دارد؟ 

هتل‌های مجلل ورود مسافران را به تهران گرفته‌اند.  اگر با ماشین شخصی به تهران سفرکرده باشید. از زمان ورود متوجه هتل‌های که بالای چارپایه رفته‌اند تا مسافران از زمان ورود آن‌ها را ببینید، شده‌اید. این هتل‌های بلند که تا تعدادشان در تهران زیاد است. تقربیا از کنار هر خیابان تهران که گذر کنید هتل‌های مجلل تهران را می‌بیند این هتل‌ها در خیابان‌های شلوغ تهران بیشتر می‌شوند. تجربه اقامت در این هتل‌ها را داشته‌اید؟ نظرتان درباره رفتار کارکنان این هتل‌ها چیست؟ در ادامه به مجلل‌ترین‌های تهران هتل پارسیان انقلاب تهران و هتل آتانا تهران می‌رویم. چند روزی را در این هتل‌ها می‌مانیم از نزدیک امکانات و خدمات آن‌ها را می‌‌سنجیم.

هتل آتانا تهران

هتل آتانا تهران در یکی از خیابان‌های تهران در خیابان ولیعصر و خیابان فلسطین قرار دارد. این هتل عمری طولانی ندارد چهار سال پیش در سال 1398 ساخته شده است. اینکه هتل آتانا تهران در خیابان ولیعصر قرار دارد باعث شده است که هتل آتانا تهران با کاخ گلستان، موزه فرش ایران فاصله کمی داشته باشد. 

امکانات لابی هتل آتانا 

لابی هتل آتانا از امکاناتی همچون (تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت رایگان و نامحدود) برخی دارد است. همچنین هتل امکاناتی همچون (سالن بدنسازی رایگان، حمام سنتی غیررایگان، اتاق چمدان، سالن آمفی‌تئاتر) دارد. 

قیمت رزرو هتل آتانا تهران 

قیمت رزرو هتل آتانا تهران برای اتاق‌های هقت ساعته  1500000 تومان است. حداکثر ساعت اقامت در این هتل‌ها هفت ساعت است. درصورتی‌که اقامت در این اتاق‌ها بیش‌تر از مدت‌زمان معین طول بکشد. هزینه یک شب کامل به‌عنوان جریمه در نظر گرفته می‌شود. قیمت  رزرو اتاق دونفره  برای نفر در هتل آتانا تهران 2500000 میلیون تومان است. هزینه رزرو اتاق دو تخته دابل 2700000 میلیون تومان است. در هتل آتانا تهران قیمت رزرو هتل دابل کینگ گاردن بالکنی 4400000 تومان است.

کدام هتل تهران لابی مجلل دارد؟
 
هتل آتانا تهران به وسایل حمل نقل عمومی نزدیک است؟ 

ازآنجایی‌که هتل آتانا تهران در خیابان ولیعصر قرار دارد، به ایستگاه اتوبوس دسترسی دارید. با 15 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به ایستگاه مترو تئاتر شهر و ایستگاه مترو میدان ولیعصر برسید. 
بیمارستان‌های نزدیک هتل آتانا تهران 
یکی از ویژگی‌های خوب هتل آتانا تهران نزدیکی به بیمارستان پارس و بیمارستان فیروزه گر است. این بیمارستان‌ها فاصله خیلی کمی با هتل آتانا تهران دارند.

فاصله هتل آتانا تهران با راه‌آهن و فرودگاه امام خمینی 
فاصله هتل آتانا تهران با ماشین به راه‌آهن 20 دقیقه زمان است. همچنین فاصله هتل آتانا تهران با فرودگاه امام خمینی یک ساعت است. 

هتل پارسیان انقلاب تهران 
هتل پارسیان انقلاب تهران یا همان رویال گاردن سابق در وسط شلوغی‌های تهران در خیابان طالقانی قرار دارد. هتل پارسیان انقلاب ایران 247 اتاق و سویت شیک دارد. که در انتخاب هتل دست شما را باز می‌ذارد.  بعد از اینکه به خیابان طالقانی رسیدید. از دور ساختمان آبی‌رنگ بلند دیده می‌شود. البته ساختمان‌های اطراف مانع این نمی‌شوند که هتل پارسیان انقلاب ایران از دور دیده نشود.

طعم غذاهای خوشمزه ایرانی و بین‌المللی در رستوران‌های هتل
اولین رستوران گردان تهران در هتل پارسیان انقلاب ایران ساخته شده است. این هتل سه رستوران دارد. در رستوران ایتالیایی نارودن سرآشپزان در محیطی آرام و روبه باغ غذاهای ایتالیایی، دریایی و گیاهی را طبخ می‌کنند. رستوران پارسه هتل پارسیان انقلاب ایران با انواع غذاهای ایرانی از مسافران تهران پذیرایی می‌کنند. 
رستوران گردان هتل پارسیان انقلاب ایران در طبقه شانزدهم قرار دارد. در این رستوران غذا را با دیدن منظره شهر میل کنید. در هتل پارسیان انقلاب تهران می‌توانید غذا را در رستوران‌های هتل میل کنید یا به شکل بسته‌بندی به اتاق ببرید. کافی‌شاپ هتل پارسیان انقلاب تهران در طبقه اول قرار دارد. بعد از یک روز خسته به کافی‌شاپ هتل پارسیان انقلاب تهران بروید. خستگی روز را از تنتان بیرون کنید. بعد به اتاق بروید. 

کدام هتل تهران لابی مجلل دارد؟

برای چه هدفی به تهران سفر می‌کنید؟ 
فرقی نمی‌کنند که برای کار یا تفریح به تهران سفر می‌کنید. هتل پارسیان انقلاب تهران همه نیاز‌های سفرتان را برطرف می‌کنید. اگر برای کار به تهران می‌آیید. هتل پارسیان انقلاب تهران سالن‌های کنفرانس، سالن تشریات دارد که جلسات کاری خودتان را می‌توانید در هتل پارسیان انقلاب تهران برگزار کنید. اگر برای تفریح به تهران سفر می‌کنید. هتل پارسیان انقلاب تهران استخر، سونا، آتلیه، آریشگاه و مرکز خرید دارد.

قوانین کنسلی هتل پارسیان انقلاب ایران 
هزینه اقامت برای کودکان زیر هشت سال در صورت استفاده‌نکردن از خدمات هتل رایگان است. هزینه رزرو هتل برای کودکان بالای هشت سال کامل است. شرایط کنسلی رزرو اتاق در فصل‌های شلوغ سفر متفاوت است. در زمان رزرو اتاق هتل پارسیان انقلاب ایران با پشتیبانی شرکت هواپیمایی تماس بگیرید. از شرایط رزرو هتل پارسیان انقلاب تهران آگاهی پیدا کنید. البته باید قبل از 48 ساعت رزرو هتل را کنسل کنید.

هتل‌های مجلل در تهران 
به خیابان طلاقانی و ولیعصر رفتیم. چند ساعتی را در هتل پارسیان انقلاب ایران و هتل آتانا تهران ماندیم. هتل‌ها امکانات زیادی داشتند. دسترسی راحتی به ایستگاهی اتوبوس، مترو دارند. هزینه رزرو اتاق در هتل پارسیان انقلاب تهران  و هتل آتانا تهران بستگی به اتاقی دارد که انتخاب می‌کنید. اکنون وقت آن رسیده که به تهران سفر کتید. برای اقامت هتل پارسیان انقلاب تهران را از علی بابا رزرو کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها