معاون مالی،پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان کرمان خبر داد:

بیش از 22 هزارمترمربع فضای اداری قضایی دراستان کرمان احداث می شود

ویژه برنامه های صدا و سیمای مرکز کرمان در هفته قوه قضائیه

صداوسيمای مركز کرمان در هفته قوه قضائيه فعاليت ها و عملكرد دستگاه قضای استان را با حضور مسئولان این دستگاه در برنامه های مختلف صدا،سیما،خبر و فضای مجازی منعكس می كند.
کد خبر: ۱۴۱۲۸۸۰

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سیمای مرکز کرمان باهدف روشنگری و تبيين تلاش ها و فعالیت های دستگاه قضا دراستان کرمان درهفته قوه قضائیه و سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و شهدای هفتم تير با دعوت از رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی مرکز استان دربرنامه "گفتگوی ویژه "به تهیه کنندگی محمود علیپور این هفته را گرامی میدارد.

برنامه"صبح بخیرکرمان"با تهیه کنندگی محمد فتاحی هرصبح از ساعت 7تا 8 صبح از مرکز کرمان با هدف آگاهی بخشی،نشاط و شادابی تولیدو پخش می شودکه در هفته قوه قضائیه این برنامه با حضور کارشناسان دادگستری استان به تبیین فعالیت های این دستگاه می پردازد.

برنامه"زندگی زیباست"به تهیه کنندگی عطیه استانی به مدت 60دقیقه هر روزساعت 9صبح از سیمای مرکزکرمان پخش می شود که در هفته قوه قضائیه از کارشناسان  این دستگاه جهت ارائه توضیحاتی در رابطه با مسائل حقوقی خانواده ها وخدمات ارائه شده جهت تسهیل کار مراجعین دادگستری دعوت شده است.
رادیوکرمان نیز با برنامه های مختلفی درهفته قوه قضائیه این هفته را گرامی خواهد داشت.

برنامه"آشنایی باقانون"اول تیرماه به صورت ویژه با حضوریکی ازقضات دادگستری کرمان به تهیه کنندگی وحیدیوسف زاده به مدت 30دقیقه ساعت 19:15دقیقه ازصدای مرکز کرمان تولیدو پخش می شود.

برنامه ی"مردم و مسئولان"به تهيه كنندگی مریم انجم شعاع روز پنج شنبه اول تیر ساعت 8:30 به مدت 30 دقیقه با حضور دادستان کرمان  با رویکرد پاسخ گویی به مشکلات مردم بصورت زنده تقدیم مخاطبان میشود.

برنامه صبح گاهی"کرمان سلام "به تهیه کنندگی شبنم بختیار که هر روز از ساعت 6:30 تا 8صبح پخش می شود.

در هفته قوه قضائیه در بخشی از برنامه های خود با دعوت از  کارشناسان دستگاه قضای استان عملکرد آنها را به مخاطبین ارائه می کند.در دیگر برنامه های رادیو کرمان نیز به موضوع این هفته اشاره خواهند داشت.

معاونت خبر کرمان نيز ضمن تهيه گزارش های ویژه خبری راديويی و تلويزيونی دراين هفته؛پوشش خبری برنامه های هفته قوه قضائیه در مرکز استان و شهرستانها را در دستور كار خود قرار داده است.

معاونت فضای مجازی مرکز کرمان نیز درهفته قوه قضائیه با تهیه و انتشار محتوای ویژه فضای مجازی به شرح: مجموعه مستند و موشن گرافیک ویژه هفته قوه قضاییه،پوسترو استوری موشن ویژه بزرگداشت هفته قوه قضائیه،مجموعه کلیپ تصویری عدالت به مدت 20دقیقه،مجموعه پوستر آشنایی باقانون و مجموعه پادکست قانون مدار به مدت 24دقیقه این هفته را گرامی می دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها