کوتاه از حوادث

تشییع شهید در ایذه

پیکر شهید مدافع امنیت محمد قنبری، دیروز در ایذه تشییع شد.
پیکر شهید مدافع امنیت محمد قنبری، دیروز در ایذه تشییع شد.
کد خبر: ۱۴۱۲۰۶۰

به گزارش ایسنا، پیکر این شهید مدافع امنیت پیش از ظهر سه‌شنبه با حضور مردم و مسئولان محلی و استانی در شهرستان ایذه تشییع شد. سروان محمد قنبری روز یکشنبه در پی حمله عمدی یک نفر با خودروی سواری تیبا در ایذه، به درجه رفیع شهادت نائل شده بود و از وی پنج فرزند به یادگار مانده است.

جنون مرگبار در رانندگی
مرد‌ی که هنگام رانندگی در جاده جاجرود با راننده میانسالی درگیر و کل‌کل کرده و باعث مرگ او و مصدومیت دخترش شده بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار جام‌جم‌، ساعت ۱۲ ظهر دیروز سه‌شنبه مرگ مردی میانسال در بیمارستان به پلیس جنایی گزارش شد. دختر مرد فوت شده در تحقیقات گفت‌: چهار روز قبل من و پدر میانسالم در جاده جاجرود در حال رانندگی بودیم که‌ راننده یک خودروی تیبا‌ سعی‌ کرد ازپدرم سبقت بگیرد‌.‌ با اعتراض پدرم به رفتارش، او‌ به ما ناسزا گفت‌. وقتی کنار جاده ایستادیم با ما درگیر شد و پدرم را کتک زد. پدرم را نجات دادم. دوباره سوار شدیم و راه افتادیم اما آن راننده از تعقیب ما دست بر نمی‌داشت‌. ناگهان مقابل‌مان پیچید که پدرم نتوانست خودروی‌مان را کنترل کند و با گاردریل جاده برخورد کرد‌. راننده خاطی فرا رکرد و ما دو نفر مصدوم شدیم. پدرم بعد از چند روز فوت کرد. از راننده فراری‌ شکایت دارم او به عمد باعث مرگ پدرم شد. ماموران محل حادثه را بررسی‌ و فیلم دوربین آنجا را بازبینی کردند که معلوم شد گفته‌های او صحت دارد و آن راننده به عمد این حادثه مرگبار را رقم زده است. ‌وحید ناصری‌، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی‌ تهران با ‌تایید این خبر گفت‌: ‌با توجه به مرگ راننده میانسال، دستور توقیف خودرو تیبای‌ مورد نظر و راننده‌ فراری آن صادر شد‌.

سوختن ۴ نفر در آتش خودروها
دو خودروی سواری پژو ۴۰۵ که سوخت قاچاق حمل می‌کرد، در جاده خور به جندق در شرق استان اصفهان تصادف کردند و چهار سرنشین آن در آتش سوختند.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ اصغر زارع، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در این باره گفت: ساعت ۲ بامداد سه‌شنبه کارشناسان پلیس راه از تصادف و آتش‌سوزی میان دو خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور خور ــ جندق مطلع شدند و به همراه نیروهای اورژانس و آتش‌نشانی به آنجا اعزام شدند. در جریان تحقیقات معلوم شد، دو خودروی سواری حامل سوخت قاچاق بودند که پس از مواجهه با ماموران ایست و بازرسی محور را دور زده و با سرعت از صحنه فرار کردند. اما در مسیر به علت نامعلومی هر دو خودرو با یکدیگر برخورد کردند و دچار آتش‌سوزی شدند.

بازداشت مادر در قتل نوزاد
زنی که درپی اختلاف شخصی و خانوادگی پسر نوزادش را کشته و جسدش را در بوستان رها کرده بود، بازداشت شد.
سرهنگ ابراهیم خلیل عبدلی، سرپرست پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی به ایسنا گفت: با کشف جسد نوزاد پسری در یکی از بوستان‌های اطراف شهر تبریز، تحقیقات ماموران آغاز و معلوم شد که خودرویی جسد را در آنجا رها کرده است. در جریان تحقیقات رد یک زن به دست آمد که او احضار و معلوم شد مادر نوزاد فوت‌شده است. این زن بعد از ضدونقیض‌گویی، اعتراف کرد که به دلیل مشکلات خانوادگی و شخصی، فرزندش را به قتل رسانده و در بوستان رها کرده است. متهم زن در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها