رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد:

کاهش ۶ درصدی نرخ بیکاری بانوان استان یزد

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد:

مشارکت بخش خصوصی در ساخت نوسازی و بهسازی مدارس استان یزد

یزد- مجید دهقانی‌زاده گفت: 150 مدرسه با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و خیری در استان یزد تکمیل، تعمیر و تجهیز می شوند.
کد خبر: ۱۴۱۱۰۹۶

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد خبر از مشارکت بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت‌های این بخش در ساخت، نوسازی، بهسازی و تجهیز مدارس استان داد و گفت: تاکنون چهار نشست در راستای تکمیل، تعمیر و تجهیز نزدیک به 150 مدرسه با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و خیری در استان برگزار شده است.

مجید دهقانی‌زاده با اعلام این خبر گفت: با پیگیری‌های تیم مدیریتی استان و در راستای اهرمی کردن بودجه و تحقق منویات دولت و سازمان برنامه و بودجه کشور در تنوع بخشی به تجهیز منابع و تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی مقرر است از ظرفیت و توان مجموعه خیرین و فعالان نیک‌اندیش حوزه تولید استان در راستای تامین فضاهای آموزشی از جمله تکمیل حداقل 150 فضای آموزشی نیمه تمام خیری استفاده شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد با اشاره به اینکه برای بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه تمام مدارس استان و تجهیز و نوسازی آنها به اعتباری بیش از 6 هزار میلیارد تومان نیاز است، اظهار داشت: اگر بخواهیم این پروژه‌ها را با اعتبارات دولتی اعم از ملی و استانی تکمیل کنیم، بیش از ده سال کاری اتمام آنها طول خواهد کشید.

دهقانی‌زاده با تاکید بر اهمیت توسعه زیرساخت‌های آموزشی در استان افزود: با اولویت‌گذاری مناسب و ایجاد تعهد و همچنین استفاده از ظرفیت مسئولیت اجتماعی صنایع و معادن، امیدواریم بخش قابل توجهی از مدارس نیمه ساز در استان طی 3 سال به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه برخی صاحبان صنایع همچنین متقبل شده‌اند تا تعدادی مدرسه را در قالب هنرستان‌های جوار معدنی و صنعتی احداث کنند، خاطر نشان کرد: این سیاست در راستای توسعه مهارت‌های فنی و رفع نیازهای عینی بازار کار استان و تربیت نیروهای مورد نیاز بخش تولید بسیار موثر و مورد اقبال تولیدکنندگان بوده و از جمله راهبردهای جدی مدیریت استان در چارچوب برنامه‌های تحولی یزدِنوین به شمار می‌رود.

وی این اقدام را کار ارزشمند و ماندگاری در استان دانست و تصریح کرد: تکمیل مدارس خیری و نیمه تمام در استان یزد توسعه، رفاه و رضایت حداکثری مردم را به همراه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها