قائم‌مقام معاون توسعه و فناوری رسانه ملی در بازدید از فولاد مبارکه:

از شیوه برخورد فولاد مباركه با چالش‌ها الگوبرداری شود

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه:

ساعت فعالیت اتوبوسرانی اصفهان تغییر می‌کند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: همزمان با تغییر ساعات کار ادارات، زمان سرویس‌دهی اتوبوسرانی از صبح روز شانزدهم خردادماه یک‌ساعت زودتر و از ساعت ۵:۰۰ صبح آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۴۱۱۰۳۸

جام جم آنلاین اصفهان؛ سیدعباس روحانی با اشاره به تغییر ساعت کار ادارات و فعالیت اتوبوسرانی اظهار کرد: تغییر ساعت فشار مضاعفی از لحاظ کارکردی و هزینه‌ای بر شرکت اتوبوسرانی وارد می‌کند اما با توجه به اینکه این دستورالعمل باید اجرایی شود، توسط کارشناسان ما برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

وی با بیان اینکه از صبح روز شانزدهم خردادماه سال‌جاری طبق زمان اعلام شده، ساعت کاری اتوبوسرانی نیز یک ساعت به عقب کشیده می‌شود، افزود: سرویس راننده‌ها که ۴:۰۰ صبح انجام می‌شد به ۳:۰۰ صبح منتقل می‌شود، همچنین آماده‌سازی ناوگان و صبحانه رانندگان یک ساعت زودتر انجام می‌شود تا ناوگان اتوبوسرانی یک‌ساعت زودتر آماده خدمت‌رسانی به شهروندان در سطح شهر باشد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه تا قبل از اجرای دستورالعمل جدید برای آغاز به کار ساعت جدید ادارات و بانک‌ها سرویس‌ها از ساعت ۵:۳۰ و ۶:۰۰ صبح سرویس‌دهی آغاز می‌شد، تصریح کرد: اکنون یک‌ساعت زودتر، از ساعت ۵:۰۰ صبح سرویس‌ها در سطح شهر دایر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این اتفاق برای نخستین‌بار رخ می‌دهد، باید چند روزی شهر را رصد کنیم و پس از آن تصمیم‌گیری شود که تمام خطوط مطابق با تغییر ساعت سرویس‌دهی کند یا تنها در بعضی خطوط اعمال شود؛ در هر صورت شرکت اتوبوسرانی آمادگی کامل را دارد و برنامه‌ریزی دقیق انجام شده است.

روحانی با اشاره به اینکه تمام اتوبوس‌ها در تمام خطوط آماده سرویس‌دهی به شهروندان است، گفت: روزانه ۷۵۰ تا ۸۰۰ دستگاه اتوبوس در ۱۰۰ خط فعال اتوبوسرانی شهر اصفهان است.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها