امروز در مرحله فینال جام حذفی، تقابل دو حریف سنتی یعنی استقلال و پرسپولیس را از ساعت 19:45 در ورزشگاه آزادی شاهد هستیم؛ که این مسابقه از اهمیت بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۱۴۱۰۳۵۴
نویسنده محدثه صادقی نیک

به گزارش جام جم آنلاین، این دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که پرسپولیس موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر شده و در پی کسب دومین جام خود است و استقلال نیز در پی آن است که ناکامی خود را جبران کرده و فصل را با قهرمانی در جام حذفی به پایان برساند.

به همین منظور در آستانه ی صد و یکمین دربی تهران و فینال جام حذفی به گفتگو با غلامحسین فرزامی، پیشکسوت تیم استقلال و عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال پرداختیم.

فرزامی در خصوص دربی امروز گفت: امروز داور برنده این بازی خواهد بود، چون داور ها تصمیم گیرنده نهایی هستند و این داور ها هستند که برد و باخت را تعیین می کنند؛ اگر داور قضاوت صحیح انجام دهد، برد با استقلال خواهد بود و پرسپولیس شانسی نخواهد داشت.

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد دروازه بانان ملی پوش دو تیم اظهار کرد: دروازه بان در هر تیمی نقش اول و مهمی را برعهده دارد. بنظر من گلر پرسپولیس بهتر از گلر استقلال است و عملکرد بهتری داشته است.

عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص قضاوت اشکان خورشیدی، داور این دیدار بیان کرد: اشکان خورشیدی معمولا روی تیم برنده سرمایه گذاری می کند. بنظر من اشکان خورشیدی قضاوتش، قضاوت صحیحی نیست و همیشه طوری عمل می کند که تیمی که می خواهد برنده شود؛ اما امروز امیدواریم که قضاوت خوب و درستی انجام دهد. اما من فکر می کنم امروز به نفع استقلال سوت خواهد زد.

وی در مورد پیش بینی نتیجه این دیدار گفت: بنظر من استقلال قهرمان خواهد شد.

فرزامی درخصوص عملکرد ساپینتو در این فصل و تمدید قرارداد او اعلام کرد: از نظر من ساپینتو مربی خوبی نیست؛ من به مسئولین باشگاه هم اعلام کردم که مربی های ایرانی بهتر از مربی خارجی هستند و عملکرد بهتری داشته اند. ما با مربی ایرانی فصل گذشته قهرمان شدیم و رکوردهای زیادی بدست آوردیم. بطور خلاصه من موافق تمدید قرارداد این سرمربی پرتغالی نیستم.

پیشکسوت استقلال در خصوص نقطه ضعف این تیم گفت: بنظر من ضعف این تیم در دروازه بانی است. حسینی همیشه درون دروازه و زیر طاق می ایستد در صورتی که باید 24 قدم بیرون از دروازه قرار گیرد تا دروازه کوچک تر شود اما او با قرار گرفتن درون دروازه کار خود را سخت می کند و از این مسئله ضربه می خورد و امتیاز را از دست می دهد.

وی در پایان افزود: امیدوار هستم که امروز استقلال قهرمان شود و جام را کسب کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها