رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد:

لزوم جلوگیری از تنزل کیفی و انگیزه سرمایه انسانی در سیستم دولتی

نماینده سازمان امور اداری و استخدامی در استان خبر داد؛

برگزاری دهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی در استان یزد

یزد- جلال عرب خردمند نماینده سازمان اداری و استخدامی در استان از برگزاری دهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی همزمان با سراسر کشور در روز جمعه 12 خرداد ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۰۱۴۵

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد اظهار داشت: این آزمون همزمان با سراسر کشور روز جمعه 12 خرداد ماه در دو حوزه دانشگاه علم و هنر و جهاد دانشگاهی در یزد برگزار می‌شود.

جلال عرب خردمند گفت: آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی زیر نظر سازمان امور اداری و استخدامی برگزار خواهد شد و در استان‌ها نظارت بر این آزمون از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواهد بود.

وی دستگاه‌های اجرایی شرکت کننده در دهمین آزمون مشترک فراگیر در استان یزد را  اداره کل امور مالیاتی، پزشکی قانونی، پست بانک، مرکزتحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، اداره کل ثبت اسناد و املاک، گمرک جمهوری اسلامی ایران و اداره کل راه و شهرسازی اعلام کرد.

نماینده سازمان امور اداری و استخدامی در استان یزد گفت:  کل آمار ثبت‌نام‌کنندگان دهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی در استان یک هزار و 515 نفر هستند و جمعا 115 نفر بعد از قبولی در آزمون و فرآیند مصاحبه جذب دستگاه‌های مزبور خواهند شد.

عرب خردمند تصریح کرد: 6 نفر از آنها نیز در قالب سهمیه سه درصد معلولان استخدام خواهند شد.

وی افزود:  در این آزمون بیشترین سهمیه استخدامی به اداره کل امور مالیاتی با 77 نفر، مرکز تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با 11 نفر و اداره کل راه و شهرسازی با 9 نفر تعلق دارد.

وی اظهار داشت: همچنین در سالجاری و در سطح استان یزد آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دو بخش ابتدایی و نیز معلمان استثنایی، آزمون استخدام بانک ملی و آزمون وزارت نفت نیز برگزار شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها