ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از بهترین و مؤثرترین روش‌هایی است که کسب و کارها می‌توانند با کمک آن، درباره برند و محصولات خود اطلاع رسانی کنند.
کد خبر: ۱۴۰۹۸۶۵

ارسال هر پیامک تبلیغاتی در اپراتورهای مختلف چقدر هزینه دارد؟
هزینه ارسال پیامک در اپراتورهای مختلف
ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از بهترین و مؤثرترین روش‌هایی است که کسب و کارها می‌توانند با کمک آن، درباره برند و محصولات خود اطلاع رسانی کنند. البته این اطلاع رسانی می‌تواند درباره مناسبت‌های مختلف، یادآوری‌ها و مواردی دیگر باشد. اما سؤالی مطرح می‌شود و آن هم اینکه هزینه هر پیامک تبلیغاتی در اپراتورهای مختلف چقدر است. در ادامه این مطلب شما را با تعرفه‌های هر اپراتور برای ارسال پیامک آشنا خواهیم کرد.
هزینه پیامک تبلیغاتی چگونه محاسبه می‌شود؟
اگرچه حتی ارسال پیامک تبلیغاتی با رسانه‌های اجتماعی هزینه ای نداشته باشد، اما یکی از روش‌هایی که برای ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده می‌شود، ارسال پیامک با سامانه پیامک است. برای شما که صاحب کسب و کار هستید، باید مهم باشد که چه هزینه ای برای ارسال پیامک تبلیغاتی پرداخت می‌کنید. زیرا این هزینه بخشی از هزینه‌هایی است که برای تبلیغات کنار نهاده اید و از اپراتوری به اپراتور دیگر فرق می‌کند.
هر اپراتور تعرفه‌های مشخصی برای ارسال پیامک دارد. بنابراین قبل از خریدن خطوط اختصاصی برای تبلیغات خود حتماً از این تعرفه‌ها برای سیم کارت‌های مختلف مطلع شوید.
چرا هزینه ارسال پیامک‌ها اهمیت دارد؟

ارسال هر پیامک تبلیغاتی در اپراتورهای مختلف چقدر هزینه دارد؟
چرا هزینه ارسال پیامک‌ها اهمیت دارد؟
شاید هنگام خواندن این مطلب با خودتان فکر کنید مگر هزینه ارسال هر پیامک چقدر می‌شود که توجه به تعرفه‌های هر اپراتور اهمیت داشته باشد. در پاسخ باید بگوییم که ابتدا به این موضوع فکر ‌کنید که روال ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتری چگونه است. اما این تمام ماجرا نیست. زیرا کسب و کار شما تعداد کمی مشتری ندارد. ممکن است شما در ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه بخواهید به هزار یا حتی صدها هزار مشتری پیامک بفرستید. اگر کمی حساب کتاب کنید، به این نکته می‌رسید که هزینه این ارسال، مبلغ قابل توجهی می‌شود. بنابراین باید به هزینه ارسال پیامک توجه کنید.
هزینه ارسال پیامک در اپراتورهای مختلف
این نکته اهمیت دارد که از هزینه‌های هر اپراتور مطلع شوید و با اطلاع از آنها برای ارسال پیامک انبوه راهنمای هر اپراتور استفاده کنید. در ادامه توجه شما را به این هزینه‌ها جلب خواهیم کرد. البته باید توجه داشته باشید که استفاده از پنل اس ام اس ایده پردازان کار ارسال پیامک تبلیغاتی را برای شما آسان می‌کند. زیرا شما با هزینه مقرون به صرفه و استفاده از پنلی کاربرپسند، پیامک‌ها را به سهولت ارسال خواهید کرد. شما می توانید جهت ارسال پیامک از سیم کارت از این بخش اقدام کنید.

هزینه ارسال پیامک در اپراتور همراه اول
برای اینکه پیامک تبلیغاتی خود را در اپراتور همراه اول ارسال کنید، باید توجه داشته باشید که هزینه‌های مختلفی باید پرداخت کنید. زیرا تعرفه پیامک اپراتورهای پیامکی متفاوت است . به این ترتیب هزینه یک پیامک فارسی 70 کارکتری از 60تومان تا 120 تومان بستگی به میزان خرید متغییر است. اما همین هزینه‌ها برای پیامک انگلیسی 2.4 برابر پیامک فارسی است.
هزینه ارسال پیامک در اپراتور ایرانسل

ارسال هر پیامک تبلیغاتی در اپراتورهای مختلف چقدر هزینه دارد؟
هزینه ارسال پیامک در اپراتورهای مختلف
ایرانسل اپراتور معروف دیگری است که ابتدا سیم کارت‌های اعتباری و سپس سیم کارت‌های دائمی را در اختیار کاربران قرار داد. هزینه ی ارسال پیامک به اپراتور ایرانسل کمی بالاتر از همراه اول است و از 62 تومان شروع میشود و تا 122 تومان هم با توجه به میزان خرید ممکن است افزایش پیدا کند.
درباره ارسال هزینه هر پیامک فارسی در ایرانسل، به تومان باید به موارد زیر اشاره کنیم.

هزینه ارسال پیامک در اپراتور رایتل
رایتل اپراتور دیگری در ایران است که تعرفه‌های ارسال پیامک به این اپراتور نیز از اول اردیبهشت ماه 1402 افزایش یافته است هزینه ی ارسال پیامک به این اپراتور مانند اپراتور همراه اول می باشد.
آنچه درباره ارسال پیامک‌ تبلیغاتی در اپراتورهای مختلف گفتیم به پیامک 70 کاراکتری فارسی و پیامک 160 کاراکتری انگلیسی مربوط می‌شود. از سال 1401 نیز مبلغ 30 ریال به ازای هر پیامک به خزانه دولت واریز می گردد.
عوامل مؤثر در هزینه ارسال پیامک

ارسال هر پیامک تبلیغاتی در اپراتورهای مختلف چقدر هزینه دارد؟
عوامل مؤثر در هزینه ارسال پیامک
شاید این سؤال برای شما هم به وجود آید که هزینه نهایی ارسال پیامک به چه عواملی بستگی دارد. در واقع ارسال پیامک تنها یک بخش از هزینه را به خود اختصاص می‌دهد. شما باید شرایطی را فراهم نمایید که به واسطه آن بتوانید پیامک تبلیغاتی فارسی یا انگلیسی خود را ارسال کنید. به همین منظور باید هزینه طرح خریداری شده، خط ارسال کننده پیامک و بانک شماره‌های تماس را بپردازید تا امکان ارسال پیامک تبلیغاتی برای شما فراهم شود.
بهترین راه ارسال پیامک تبلیغاتی چیست؟
اکنون که می‌دانیم هزینه ارسال هر پیامک تبلیغاتی در اپراتورهای مختلف چقدر است، می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر تصمیم دارید که مقرون به صرفه ترین راه را انتخاب کنید، ارسال پیامک تبلیغاتی در پنل اس ام اس ایده پردازان را به شما توصیه می‌کنیم. شما می‌توانید از پلن‌های رایگان، برنز، نقره ای و یا طلایی بهره مند شوید و پیامک‌های انبوه را با هزینه ای مشخص و بدون محدودیت تعداد مخاطبان ارسال کنید. در حالت رایگان، متن پیامک و شماره تماس مشتریان را آماده کرده و بدون پرداخت هزینه، کار ارسال را انجام می‌دهید. از طرفی با پرداخت هزینه برای پلن‌های دیگر می‌توانید تعداد چندین هزار پیامک انبوه را بدون محدودیت ارسال کنید. در ضمن با وارد کردن تعداد پیامک تبلیغاتی مورد نظر، تعرفه نهایی را محاسبه خواهید کرد.
جمع بندی
در این مطلب شما را با میزان تعرفه‌های ارسال پیامک‌های فارسی و انگلیسی در اپراتورهای مختلف آشنا کردیم. این در حالی است که برای ارسال آسان و سریع پیامک تبلیغاتی می‌توانید پنل اس ام اس ایده پردازان را استفاده کنید. به این ترتیب محاسبه قیمت‌ها برای شما امکان پذیر است. در حالی که مقرون به صرفه ترین راه را انتخاب کرده اید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها