فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند مسلحانه قاچاق با کشف یک تن و 218 کیلو گرم انواع مواد افیونی و دستگیری 7 سوداگر مرگ در عملیات مقتدرانه پلیس استان خبر داد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از انهدام باند مسلحانه قاچاق با کشف یک تن و 218 کیلو گرم انواع مواد افیونی و دستگیری 7 سوداگر مرگ در عملیات مقتدرانه پلیس استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۹۵۹۹

سردار دوستعلی جلیلیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی از حمل محموله سنگین موادمخدر توسط اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی که قصد انتقال محموله های مواد مخدر از شهرستان های شمالی و جنوبی استان به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، افزود: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات اعضای این باند سرانجام در 72 ساعت گذشته تیمی از اعضای این باند مسلح را که با 5 دستگاه خودرو سواری در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر درمحورهای فرعی شهرستان های " ایرانشهر- دلگان و زابل " بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

سردار جلیلیان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس، عرصه را برخود تنگ دیدند و با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این عملیات ها ، با اقدام ضربتی جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان و شهرستان ها با درگیری های مسلحانه 7 سوداگر مرگ دستگیر و 5 دستگاه خودرو سواری نیز متوقف شد و در بازرسی از خودروهای توقیفی، 1 تن و 218 کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند مسلحانه از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها