اعضای شورای اسلامی شهر برازجان؛

وعده صادق انجام شد

پیام اعضای شورای اسلامی شهر برازجان؛

به مناسبت سوم خرداد ماه، گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر

بی شک پایبندی به دو اصل مهم  مقاومت و پایداری بود که شور و شعور انقلابی را در بین مردم زنده نگهداشته و رسیدن به اهداف و دستاوردهای عظیم در ابعاد مختلف را میسر کرده است
کد خبر: ۱۴۰۹۳۵۳

بسم الله الرحمن الرحیم

در لحظات نفس‌گیر و سرنوشت‌ساز جنگ تحمیلی،جان برکفان و عاشقان وطن در مقابل چشمان بهت‌زده جهانیان با آزادسازی خرمشهر به همه جهانیان ثابت کردند که برای حفظ تمامیت ارضی و استقلال و دفاع از باورها و ارزش‌های اسلامی خود تا پای جان ایستاده و اجازه هیچ تجاوزی را به هیچ متجاوزی نداده و نخواهند داد. .
بی شک پایبندی به دو اصل مهم  مقاومت و پایداری بود که شور و شعور انقلابی را در بین مردم زنده نگهداشته و رسیدن به اهداف و دستاوردهای عظیم در ابعاد مختلف را میسر کرده است .
اینجانبان ضمن ادای احترام به همه شهیدان والا مقام جنگ تحمیلی ، سوم خرداد ماه مصادف با آزادسازی خرمشهر عزیز را به همه هموطنان گرامی ، خانواده معظم شهداء ، آزادگان، جانبازان و ایثارگران تبریک عرض می نماییم .

توفیقات روزافزون همه ملت ایران در حفظ و حراست از ارزشهای متعالی دفاع مقدس به ویژه این حماسه ماندگار و همچنین تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی )  را از پروردگار متعال خواستاریم .

 

اعضای شورای اسلامی شهر برازجان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها