اجلاس بزرگ مدیران روابط عمومی استان اصفهان با مشارکت ذوب آهن اصفهان یک شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه با حضور سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان و جمعی از مدیران ، اساتید و دست اندرکاران روابط عمومی استان در مرکز همایش های پیامبر اعظم (ص) دانشگاه اصفهان برگزار شد .
کد خبر: ۱۴۰۹۱۵۳

جام جم آنلاین اصفهان؛ در این رویداد که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد ، ذوب آهن اصفهان با ارائه آثار خود در حوزه های مختلف از جمله کتاب و نشریات ، پذیرای بازدید کنندگان بود . همچنین لوح معرفی شهید شاخص جامعه کارگری سال سردار شهید محمد کاظم زاده و لوح معرفی کتاب خورشید اورامانات زندگینامه این شهید گرانقدر از آثار روابط عمومی ذوب آهن اصفهان نیز ارائه گردید .
استاندار اصفهان در این اجلاس گفت: روابط عمومی مهمترین حلقه ارتباط مدیریت سازمان با ذی نفعان و کارکنان است و روز به روز جایگاه آن ارتقاء می یابد.
وی افزود: کسانی که در روابط عمومی فعالیت می کنند باید از ویژگی هایی همچون تواضع ، شجاعت ، قدرت تصمیم گیری ، توان تجزیه و تحلیل مسائل سازمان و خلاقیت برخوردار باشند و لذا در انتخاب کارکنان روابط عمومی باید دقت کرد .
سیدرضا مرتضوی گفت : با توجه به فعالیت‌های نظام سلطه در بهره‌‎برداری از رسانه و ارتباطات، باید فرمان جهاد تبیین به درستی در سازمان‌ها دنبال شود و در این زمینه همه مؤثر هستند، این فعالیت هدفمند و درست، امید و حرکت را در جامعه احیا می‌کند و امید و حرکت زمانی در جامعه جاری می‌شود که اخبار درست و مثبت به جامعه مخابره شود و دشمن دقیقاً مقابل این حرکت و جریان در حال فعالیت است.
استاندار اصفهان افزود: امروز نقش روابط‌عمومی‌ها، نقشی راهبردی در تصمیم‌گیری‌ها است، این اهمیت و نقش راهبردی با مرور زمان و اهمیت یافتن رسانه ایجاد شده و ما در حال حاضر در قله آن هستیم.
مرتضوی با اشاره به اینکه بسیاری از تصمیمات و برنامه‌های سازمان نیاز به نقش پررنگ روابط عمومی‌ها دارند، گفت: اگر تصمیمات و برنامه‌‎های سازمان پیوست رسانه‌ای نداشته باشند، ثمرات و امتیازات برنامه به‌طور کامل برای سازمان محقق نخواهد شد.
در این اجلاس نمایندگانی از مدیران روابط عمومی دستگاه های اداری ، فرمانداری ها و شهرداری های استان نیز در خصوص مسائل و مشکلات روابط عمومی ها سخنرانی کردند .

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها