در سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر، جشن بزرگ دهه هشتادی و نودی ها با حضور ابوذر روحی در اسلامشهر برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۰۹۰۶۷

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر، این اجتماع پرشور، یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه، با حضور «حجت‌الاسلام و المسلمین برقراری» امام جمعه اسلامشهر، «حسین حبیبی» فرماندار اسلامشهر، «رضا عظیمی و داود حورزاده» اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین شهرستان و با حضور پرشور هزاران نوجوان و جوان دهه هشتادی و نودی در محل سالن ورزشی شهید بیضایی ورزشگاه امام خمینی (ره) با برگزار شد.

خواندن سرود «سلام فرمانده ۲» و اجرای زنده سرود «حجاب و عفاف» توسط ابوذر روحی، مداح این کار هنری همراه با همخوانی کودکان و نوجوانان حتی جوانان و بزرگسالان و همچنین اجرای گروه های سرود دانش آموزی «بچه های ایران» و «دخترانه میعاد» از دیگر جلوه های این اجتماع بزرگ بود.

پایان بخش این مراسم، حضور خادمان حرم مطهر رضوی همراه با پرچم آستان مقدس علی بن موسی الرضا (ع) بود که فضای مراسم را به ذکر و یاد این امام رئوف عطر آگین کردند و در پایان به ۸ تن از شرکت کنندگان به قید قرعه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا شد.

لازم به ذکر است در حاشیه این جشن باشکوه، به همت مجموعه های فرهنگی، نهادهای مردمی و امور مساجد، ایستگاه های متنوع فرهنگی اعم از؛ غرفه خطاطی با حضور اساتید خوشنویسی اسلامشهر، غرفه جمعیت با اهداء هدایا به مادران صاحب فرزند و ترویج فرهنگ فرزندآوری، غرفه کودک با اهداء جوایز و نقاشی روی صورت کودکان، غرفه کتابخانه های عمومی اسلامشهر با راه اندازی پویش کتابخوانی و ایستگاه های صلواتی برپا شد که با استقبال بی نظیری روبرو شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها