کارگاه دو روزه نوجوانه در روزنامه جام جم

اولین دوره مهارت‌افزایی نوجوانه

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

دوره جامع آموزش نویسندگی برگزار شد

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: دوره جامع آموزش نویسندگی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۰۸۴۹۵

 به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین - خوزستان، مجید منادی در خصوص این دوره اظهار کرد: دوره جامع آموزش نویسندگی روزهای پنجشنبه و جمعه (28 و 29 اردیبهشت ماه) با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و موسسه افرا با تدریس مریم مقانی در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

وی تصریح کرد: موسسه افرا در حال برگزاری دوره های داستان نویسی در شهرهای دور از پایتخت است که اکنون اولین رویداد ادبی سراسری را در کشور، طی دو مرحله ی شش ماهه و چهارماهه برگزار می کند.

به گفته وی؛ شرکت کنندگان در پایان دوره دوم با مباحث تکمیلی و پیشرفته داستان کوتاه نویسی آشنا می شوند.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: افرادی که موفق شوند دوره 10 ماهه را با موفقیت سپری کنند آنگاه وارد مرحله آموزش رمان نویسی می شوند.

منادی هدف از برگزاری این دوره را ترویج کتابخوانی و تربیت داستان نویسان حرفه ای خواند و بیان کرد: این دوره ها بصورت رایگان برگزار می شود که شرکت کنندگان به تدریج از مرحله ایده به طرح می رسند و در پایان دوره می توانند یک داستان کوتاه بنویسند؛ همچنین در اردوهای متمرکز که در یکی از شهرهای مشهد، قم، اصفهان یا تهران برگزار می شود حضور پیدا می کنند. این دوره دومین بخش حضوری دوره آموزشی داستان نویسی است و بخش ابتدایی آن در بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزار شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها