مرگ تلخ در آتش تعمیرگاه
۲حادثه آتش‌سوزی و انفجار در تهران ۶کشته و زخمی برجای گذاشت

مرگ تلخ در آتش تعمیرگاه

جزئیات تیراندازی قاتل مسلح در اهواز

۸۰دقیقه دلهره در کیانپارس

دیروز بعداز‌ظهر خیابان‌های کاوه و سروش در محله کیانپارس اهواز شاهد رویارویی تمام‌عیار پلیس با یک فرد مسلح بود.
کد خبر: ۱۴۰۶۹۳۷
نویسنده لیلا حسین‌زاده - گروه حوادث

در این جدال‌که پس از ۸۰ دقیقه و با هلاکت قاتل به پایان رسید، متهم ابتدا دو نفر از بستگان خود را به قتل رساند و پس از حضور پلیس در محل و با ادامه درگیری، به سمت یکی از ماموران پلیس تیراندازی کرد که یکی از آنها به شهادت رسید و یک مامور دیگر فراجا زخمی شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، حادثه زمانی کلید خورد که صدای شلیک بی‌امان گلوله، سکوت محله را شکست و برخی همسایه‌ها با احتیاط و از پشت پنجره شاهد درگیری مسلحانه میان پلیس و مرد مسلحی بودند که برای گریز از چنگ پلیس به هر طرف فرار می‌کرد. با ادامه درگیری، شایعات یکی‌یکی جان گرفت. یکی صحبت از گروگانگیری می‌کرد، دیگری از سرقت توسط فرد مسلح حرف می‌زد و آن یکی هم می‌گفت او دو نفر را کشته است.
با ادامه درگیری مسلحانه دقایقی بعد، اولین تصاویر و فیلم‌ها در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد پلیس در حال پاکسازی منطقه و تحت کنترل درآوردن مرد مسلح است اما عده‌ای از مردم همچنان به تماشای صحنه ایستاده بودند. روایت‌ها متعدد است و یکی از کسبه به جام‌جم می‌گوید: «همکار من در حال بازگشت به مغازه بود که متوجه این اتفاق شد. از قرار معلوم قاتل دو خواهرزاده‌اش را کشته بود و ماموران هم دنبالش بودند. قاتل قصد تسلیم شدن نداشت و برای همین به سمت ماموران تیراندازی کرد تا به او نزدیک‌نشوند.»
یکی دیگر از اهالی روایت دیگری از قتل دارد: «قاتل یک پیرمرد روانی است و پس از ارتکاب جنایت به خانه‌اش برگشت و پناه گرفت و بعد به حاضران در صحنه گفت هرکس به سمت او بیاید، شلیک می‌کند. پسران این مرد به پلیس خبر دادند که پدرشان اسلحه کلاشنیکف، کلت و نارنجک دارد و خطرناک است. پلیس هم ابتدا با چند مامور وارد معرکه شد که همان ابتدای ورود، پیرمرد به سمت یکی از پلیس‌ها تیراندازی کرد و باعث شهادت او شد.»
یک نفر دیگر هم می‌گوید: «موضوع گروگانگیری دروغ است. آن فرد مسلح دو نفر از بچه‌های خواهرش را کشت و پس از قتل آنها، ماموران پلیس وارد عمل شدند. قاتل بعد از این‌که وارد خانه‌اش شد، ماموران او را تعقیب کردند و در همین حین گلوله‌ای به سینه یکی از ماموران شلیک کرد. او دو اسلحه کلاش در خانه‌اش داشت که با آن تیراندازی می‌کرد.»
با ادامه درگیری میان پلیس و مرد مسلح، تعدادی از ماموران خود را به پشت‌بام خانه‌ای رساندند که مرد مسلح در آن پناه گرفته بود که با ادامه درگیری، پلیس او را هدف قرار داد و به هلاکت رسید. سرهنگ حجت‌ا... سفیدپوست، جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در این باره گفت: «ماموران پلیس با رصد فنی و اطلاعاتی ساعاتی پس از وقوع این جنایت محل اختفاء قاتل را در منطقه کیانپارس اهواز شناسایی و برای دستگیری آن وارد عمل شدند. قاتل به محض مشاهده پلیس به سمت آنان تیراندازی کرد که ستوان سوم سعید ربیعی بر اثر اصابت گلوله مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به‌رغم تلاش پزشکان به‌دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد. در آتش متقابل ماموران پلیس، قاتل مسلح نیز به هلاکت رسید.»
همچنین صادق جعفری چگینی، دادستان عمومی و انقلاب اهواز با رد شایعه گروگانگیری‌گفت: متهم صبح روز شنبه و پس از قتل دو نفر از بستگان خود، به منزلی در منطقه کیانپارس وارد شد که یکی از ماموران نیز در تلاش برای دستگیری و خروج وی از منزل، به شهادت رسید.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها