
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ به مناسبت یازدهم اردیبهشت روز کارگر آیین تقدیر از کارشناسان ایمنی و حفاظت فنی استان در استانداری ایلام برگزار شد که واحد HSE پتروشیمی ایلام موفق به کسب این عنوان شد.
بر اساس ارزیابیهای بعمل آمده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکتهای صنعتی استان در خصوص تشکیل کمیته حفاظت فنی،اجرای برنامه های آموزشی،سلامت و معاینات طب کار و اجرای دستورالعملهای ایمنی کار ، لوح تقدیر و تندیس این آیین به شرکت پتروشیمی ایلام اعطا شد.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند