آیا شما هم به دنبال هدیه سازمانی خلاقانه‌ای هستید؟ یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌هایی که برای مدیران شرکت یا صاحبان بیزینس وجود دارد، خرید هدایای سازمانی است. به هر حال خرید هدیه‌هایی که به‌اندازه کافی بر مخاطبان تاثیر بگذارد و مطابق با بودجه شما باشد، چندان ساده نیست.
آیا شما هم به دنبال هدیه سازمانی خلاقانه‌ای هستید؟ یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌هایی که برای مدیران شرکت یا صاحبان بیزینس وجود دارد، خرید هدایای سازمانی است. به هر حال خرید هدیه‌هایی که به‌اندازه کافی بر مخاطبان تاثیر بگذارد و مطابق با بودجه شما باشد، چندان ساده نیست.
کد خبر: ۱۴۰۶۰۳۸

این دغدغه شما برای خرید هدیه‌های سازمانی با طراحی سفر کارت برای همیشه برطرف شده است. این کارت سفر یکی از آن هدیه‌های سازمانی منحصربه‌فردی است که تصویر فوق‌العاده‌ای از برند شما را نشان می‌دهد. در حقیقت کارت سفر با کلیشه‌های بازار بسیار تفاوت داشته و با این هدیه شیک و رسمی می‌توانید روابط تجاری خود را بهبود ببخشید. در این مطلب همراه ما باشید تا بگوییم چرا سفرکارت یک هدیه سازمانی محبوب است.

سفر، راه نجات کارمندان سازمان‌ها از یکنواختی کار

برای اعضای یک سازمان که باید هر روز فشار کاری زیادی را تحمل کنند، چند روز مرخصی هدیه فوق‌العاده‌ای است. ولی اگر از بیش‌تر آن‌ها بپرسید با وجود علاقه زیادی که به سفر دارند. به دلایل مالی ترجیح می‌دهند که چندین ساعت در خانه بخوابند یا به کارهای روزمره خود رسیدگی کنند.

البته شما با اهدای کارت هدیه حتی 10 برابر بیشتر از حقوق کارمندان، فقط قسط‌های عقب‌ افتاده وام کارمندان خود را پرداخت می‌کنید. اما با سفر کارت می‌توانید بدون هیچ گونه استرس، کارمندان سازمان خود را به سفر بفرستید. کارمندانی که حتی برای یک هفته به سفر رفته باشند به‌مراتب با انگیزه بیش‌تری نسبت به دیگر نیروهای سازمان، کار می‌کنند. با اهدای این کارت‌ها به نیروهای سازمان خود، حس خوب سفر را به آن‌ها اعطا می‌کنید. البته استفاده از اعتبار این کارت‌ها فقط ویژه گیرنده آن نیست و شخص می‌تواند با اعتبار آن به سفری خانوادگی برود. این کارت سفر، تصویر ویژه‌ای از برند شما را در ذهن مخاطبان می‌سازد.

چرا سفر کارت هدیه سازمانی محبوبی است؟



سفر کارت، هدیه‌ای ماندگار

احتمالا شما هم روزی به‌عنوان یک کارمند در سازمان حضور داشتید. حتی زمانی که از مدیران تقدیر می‌شود، هدایای کلیشه‌ای را در نظر می‌گیرند که کم‌تر کسی آن‌ها را نگه می‌دارد. بنابراین چه هدیه‌ای بخریم که برای همیشه در ذهن‌ها بماند و ماندگار باشد؟ اما این کارت برای سفر، هدیه‌ای نیست که به‌راحتی از ذهن‌ها بیرون برود. همچنین کارمندان شما تا سال‌ها هزینه حساب شده سفر را از یاد نخواهند برد و قطعا با سفرهای قبلی آن‌ها تفاوت خواهد داشت.

تقویت ارزش‌های تیمی با سفر کارت

احتمالا برای شما هم پیش آمده که با اهدای کارت‌های هدیه بانکی، دیگر نمی‌توانید با کارمندان خود درباره این هدایا صحبت کنید. اما این کارت‌های سفر نه تنها میان کارمندان و مدیر یک سازمان بلکه میان کارمندان با یکدیگر نیز موضوع خوبی برای صحبت خواهد بود. پس ارتباط میان اعضای تیم را تقویت می‌کنید.

سفر کارت، پاسخگوی تمام سلیقه‌ها

شما به‌عنوان یک صاحب برند نمی‌توانید تشخیص دهید کارمندان یا گیرندگان سفر کارت دوست دارند به چه منطقه‌ای سفر کنند. حتی ممکن است این افراد منطقه‌ای را به‌عنوان مقصد انتخاب کرده و موقع حرکت پشیمان شوند. با این کارت سفر، سلیقه خود را تحمل نمی‌کنید و انتخاب مقصد و تاریخ سفر بر عهده گیرندگان این کارت‌ها است.

اولین مجموعه گردشگری که سفر کارت را طراحی و تولید کرد، علی بابا بود و خلاقیت در تولید این کارت‌ها، از مزایای آن‌ها محسوب می‌شود. رقبای زیادی تلاش کردند که نوعی کارت هدیه را برای سفر بسازند. ولی تفاوت‌های زیادی که میان سفر کارت علی بابا و رقیبان وجود دارد را نمی‌توان نادیده گرفت. با خرید این کارت از شرکت علی بابا می‌توانید محدودیت انتخاب‌های خود را از بین ببرید. بنابراین گیرندگان این کارت‌ها باتوجه‌به سلیقه‌ای که دارند، انواع بلیط‌های قطار، اتوبوس، هواپیما و هر اقامتگاهی که می‌خواهند را انتخاب می‌کنند.

تقویت تجارت با سفر کارت

یکی از دلایلی که کارمندان شغل فعلی خود را ترک می‌کنند، عدم دریافت حس ارزشمند بودن از محل کارشان است. اما با یک هدیه خاص می توانید این ارزش دادن به کارمندان خود را تامین کنید. همچنین تجربه و فرصتی متفاوت و فراموش نشدنی را به گیرندگان این کارت‌ها می‌دهید. زیرا شما می‌توانید با اعطای کارت‌های سفر به مشتریان ویژه خود، آن‌ها را برای همیشه به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید. یکی از بهترین روش‌هایی که می‌تواند صنعت یا تجارتی را تقویت کند، به رسمیت شناختن افراد حاضر در آن صنعت است. بیش‌تر کارمندان نیز به مورد تقدیر قرار گرفتن، علاقه زیادی دارند و نسبت به آن واکنش مثبتی نشان می‌دهند.

هدیه‌ای از جنس سفر و در سطح سازمانی می‌تواند روحیه کارکنان را تغییر داده و نیروهای شاد و متعهدتری از آن‌ها بسازد. رضایت شرکای تجاری و مشتریان با ارائه خدمات بهتر جلب می‌شود. در نتیجه با کارت سفر، مشتریانی وفادار و شرکای تجاری متعهدی را برای خود خواهید داشت.

عدم محدودیت اعتبار سفر کارت

با سفارش سفر کارت‌های علی بابا نیازی نیست نگران محدودیت‌ها یا بودجه خود باشید. شما می‌توانید با کم‌ترین بودجه، کارت‌های سفر را از شرکت علی بابا سفارش دهید. کم‌ترین و بیش‌ترین میزان اعتباری که در کارت‌های سفر این شرکت وجود دارد، کاملا مطابق با بودجه سازمان شما خواهد بود.

ثبت سفارش ویژه کارت‌های سفر

با خرید سفر کارت‌های علی بابا می‌توانید از امتیازات ویژه سفارش خود بهره‌مند شوید. این شرکت برای سفارش‌هایی با تعداد بالا یا مبالغ بیش‌تر، شرایط ویژه‌ای را در نظر دارد. یکی از امتیازاتی که می‌توانید در سفر کارت علی بابا از آن استفاده کنید؛ درج لوگوی اختصاصی برند و تولید و چاپ کارت‌ها به‌صورت اختصاصی است.

ارائه کدهای سفر کارت در فایل اکسل

گاهی سیستم‌های اتوماسیونی سازمان به کدهای این سفر کارت‌ها نیاز پیدا می‌کنند. شرکت علی بابا کدهای موردنظر را در قالب فایل اکسل برای شما ارسال خواهد کرد. با این قابلیت به‌راحتی می‌توانید گزارش هزینه و درآمد سازمان و ارسال ایمیل به هر یک از اعضای تیم خود را اطلاع‌رسانی کنید.

چرا سفر کارت هدیه سازمانی محبوبی است؟

حال خوب کارمندان و مشتریان شما با سفر کارت علی بابا

سفر یکی از بهترین هدایایی است که روحیه افراد را دگرگون می‌کند. به‌خصوص اگر هزینه‌های این سفر توسط شخص دیگری پرداخت شده باشد و مسافران از بهترین امکانات استفاده کنند. در نتیجه چنین سفری برای دریافت‌کنندگان این خدمات در قالب کارت‌های سفر، توصیف شدنی نیست.

شاید کارمندان یا مشتریان ویژه شما با هدایای زیادی خوشحال شوند. اما هیچ یک قابل‌ مقایسه با کارت‌های علی بابا برای سفر نیستند. رزرو بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس، هتل‌های داخلی، هتل‌های خارج از ایران و هر نوع اقامتگاه دیگری با این کارت‌ها امکان‌پذیر می‌شوند و دارندگان سفر کارت می‌توانند از آن استفاده کنند. بسیاری از خدماتی که در سفر دریافت می‌کنید نیز با در دست داشتن این کارت با تخفیف خوبی ارائه می‌شود. بدون تردید خاطره‌ای به‌یادماندنی از این سفر در ذهن گیرندگان این کارت‌ها باقی خواهد ماند و با انرژی بیش‌تری دوباره شروع به کار می‌کنند.

بنابراین شما به‌عنوان صاحبان کسب‌وکارهای بزرگ یا نوپا برای قدردانی از اعضای مجموعه خود به اهدای هدایای سازمانی نیاز دارید. اما این که چه هدیه‌ای بخرید، قطعا بزرگ‌ترین دغدغه شما خواهد بود. سفر کارت یکی از جدیدترین و بهترین ایده‌هایی است که می‌توانید برای هدیه دادن بخرید. هدیه‌ای که تکراری نخواهد شد و برای همیشه خاطره خوشی در ذهن گیرندگان آن باقی می‌ماند. اگر می‌خواهید کارمندان و مشتریان ویژه شما طعم خوب سفر را به‌عنوان هدیه بچشند، این کارت سفر را از علی بابا سفارش دهید تا از تمامی مزایای گفته شده در این مطلب بهره‌مند شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها