جوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان آزاد شد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج :

جوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان آزاد شد

دادستان شهرستان کهنوج خبر داد:

رهایی نوجوان کهنوجی از چنگال آدم ربایان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از رهایی یک نوجوان از چنگال آدم ربایان خبر داد و گفت:آدم ربایان این کودک را به یکی از کشورهای همسایه منتقل کرده بودند. 
کد خبر: ۱۴۰۵۷۷۹

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛امید رضایی،در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت:اسفندماه سال گذشته پس از کسب گزارشی مبنی بر یک فقره آدم ربایی در کهنوج،بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت. 

این مقام قضایی اعلام کرد:پس از بررسی موضوع از سوی نهاد های انتظامی و امنیتی،در همان روزهای ابتدایی هویت آدم ربایان مشخص گردید و دستورات قضایی لازم جهت نجات جان این نوجوان صادر گردید. 

وی ادامه داد:پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص گردید آدم ربایان اقدام به انتقال این نوجوان به یکی از کشورهای همسایه نموده اند.

رضایی،با اشاره به اینکه اختلافات مالی،انگیزه اصلی آدم ربایان بوده است،بیان کرد:نهایتا پس از انجام یکسری اقدامات منسجم اطلاعاتی و استفاده از ظرفیت سران طوایف شرق کشور،صبح جمعه این نوجوان به داخل کشور منتقل و ظهر روز جمعه در محل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج تحویل خانواده اش گردید. 

دادستان کهنوج ضمن تشکر از نیروهای انتظامی و اطلاعاتی،تصریح کرد:سران طوایف و ریش سفیدان و متنفذین محلی نقش بسزایی در حل و فصل دعاوی و کاهش جرائم ایفا می نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها