خبری خوب برای شهروندان اسفراینی

با پیگیری دکتر حسین پور ساختمان MRI به بهره برداری می رسد

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین - در حالی که یکی از دغدغه های دانشگاه علوم پزشکی بودجه مشترک با استان خراسان شمالی بود ، دکتر حسین پور قول استقلال مالی این دانشکده را داد.
کد خبر: ۱۴۰۵۶۳۴

با پیگیری دکتر حسین پور ساختمان MRI تا ۲۰ اردیبشهت به بهره برداری می رسد

دکتر امان اله حسین پور ، نماینده شهرستان های اسفراین ، بام و صفی آباد در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بر آماده سازی ساختمان MRI تا 20 اردیبهشت تاکید کرد و تلفنی پیگیر تخصیص اعتبارات باقی مانده این طرح از مصوبات سفر ریاست جمهوری شد تا تخصیص ها سریعتر انجام و این طرح درمانی زودتر به بهره برداری برسد.

وی با قول مساعد این موضوع که به زودی مطالبات بیمه ای این دانشکده از تامین اجتماعی و بیمه سلامت پرداخت می شود افزود : استقلال مالی دانشکده علوم پزشکی اسفراین از ردیف بودجه ای سازمان برنامه و بودجه از برنامه های پیش روست که به سرعت انجام و این دغدغه نیز مرتفع می شود.

نماینده مردم شهرستان های اسفراین و بام و صفی آباد در مجلس شورای اسلامی طرح احداث پردیس دانشکده را یک از طرح های بزرگ حوزه سلامت دانست که موجب ارتقا هر چه بهتر بهداشت ودرمان مردم می شود از مسئولان حوزه سلامت خواست احداث پردیس دانشکده را در دستور کار خود قرار دهند که با اختصاص زمین و تسهیلات مناسب هر چه سریعتر بتوان این طرح بزرگ حوزه سلامت را به ثمر رساند.

وی گفت : تکلیف من حمایت های همه جانبه برای ارتقا هر چه بهتر بهداشت و درمان برای مردم این شهرستان است که همه توان خود را در این راستا به کار می گیرم ./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها