رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان

قیمت های منطقه‌ ای اصلاح و دفترچه عوارض تعدیل شود

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شوراي شهر همدان:

شهرك‌ هاي صنفي در همدان ايجاد شود

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، مالی و گردشگری شوراي شهر همدان گفت: راهکارهای توانمندسازی افزایش درآمد شهرداری‌ها در شهرك‌هاي صنفي است.
کد خبر: ۱۴۰۵۴۷۶

به گزارش جام جم آنلاین همدان، حمید بادامی نجات در مراسم كلنگ‌زني بازار پرندگان اظهار كرد: ساماندهي بازار پرندگان همدان اتفاق خوبي در حوزه سرمايه‌گذاري است كه به اقتصاد شهري همدان كمك مي‌كند.

وي با اشاره به اينكه اين اقدام صورت گرفته اقتصاد پنهاني است كه ظرفيت را از شهر همدان به سطح منطقه‌اي و فرامنطقه‌اي تقويت مي‌كند و قطعا خارج از كشور را هم در برمي‌گيرد گفت: در حال حاضر پرندگان همدان در خارج از كشور نيز خريد و فروش مي‌شوند كه فضاي بازار پرندگان كمك خواهد كرد روند بهتري را در اين راستا و در جهت توسعه اقتصادی شهر شاهد باشیم.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، مالی و گردشگری شوراي شهر همدان با بيان اينكه اميدواريم امسال شاهد كلنگ‌زني شهرك‌هاي صنفي در همدان باشيم تاكيد كرد: هر شهرك صنفي كه درست جانمايي شد و شكل گرفت، موفق بود. بازار خودرو تجربه موفقي در همدان است كه امروز شاهد خريد و فروش خودروهايي از سمت غرب كشور در اين بازار هستيم.

شهرداري از طريق شهرك‌هاي صنفي به درآمدهاي پايدار شهري برسد

وي با اشاره به اينكه قطعا شهرداري براي ساير شهرك‌هايي صنفي كه متولي آن است، بايد به فكر تامين زمين و سرمايه‌گذاري با مشاركت اصناف باشد گفت: اين اقدام كمك مي‌كند در چنين حوزه‌اي كه پيش‌بيني شده و همدان ظرفيت آن را بنا به موقعيت جغرافيايي خود و از آنجا كه شاهرگ غرب كشور بوده و هيچ جاي كشور چنين ظرفيتي را ندارد؛ موفقيت‌هايي حاصل شود.

بادامي‌نجات با تاكيد به اينكه شهرداري بايد به روش‌هايي درآمدهاي پايداري را ايجاد كند و عموم مردم، شهروندان و اصناف نيز از اين ظرفيت استفاده كنند عنوان كرد: زماني تنها خودروهاي همدان در بازار خودروي اين شهر خريد و فروش مي‌شد كه امروز غرب كشور را شامل مي‌شود و مي‌تواند به اقتصاد شهر كمك كند.

وي با اشاره به اينكه اميدواريم امسال شاهد ايجاد چندين مركز اقتصادي مانند بازار پرندگاني كه شكل مي‌گيرد، باشيم تا بتواند به حوزه اقتصادي شهر كمك كند، گفت: اميدواريم شهرداري نيز هماهنگي لازم را در حوزه سرمايه‌گذاري و گردشگري داشته باشند كه قطعا مشاركت تمام بخش‌هاي مدیریت شهری می‌تواند حوزه سرمايه‌گذاري را تقويت مي‌كند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها