عضو هیئت رییسه مجلس در گفت و گو با جام جم آنلاین:

ارتش در سخت‌ترین شرایط، مردم را تنها نگذاشت / ارتشی‌ها در همه بحران‌ها کنار ملت بوده‌اند

عضو هیئت رییسه مجلس با تاکید بر اینکه خدمات ارتش در زمان جنگ و صلح بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: ارتشی ها نه تنها در دوران جنگ و دفاع مقدس بلکه در زمان صلح نیز در زمان وقوع بحران ها با تمام ظرفیت و توانمندی به کمک مردم آمدند.
عضو هیئت رییسه مجلس با تاکید بر اینکه خدمات ارتش در زمان جنگ و صلح بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: ارتشی ها نه تنها در دوران جنگ و دفاع مقدس بلکه در زمان صلح نیز در زمان وقوع بحران ها با تمام ظرفیت و توانمندی به کمک مردم آمدند.
کد خبر: ۱۴۰۴۵۳۸

حسینعلی حاجی دلیگانی با بیان اینکه ارتش تاثیر بسزایی در پیروزی انقلاب داشت به خبرنگار جام‌جم آنلاین گفت: زمانی که در آن مقطع همافران و دیگر افسران ازتش با امام خمینی( ره) بیعت کردند، به نوعی هیمنه ترسناک از کشتارهای پیش رو که جلوه داده بودند فرو ریخت و مردم احساس کردند که عمده ارتش به جز سرانشان با آنها و در کنارشان هستند.

وی به نقش ارتش در دوران دفاع مقدس هم اشاره کرد و افزود: ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح جانفشانی های بسیاری برای دفاع از کشور و انقلاب انجام داد.
وی با تاکید بر اینکه خدمات ارتش در زمان جنگ و صلح بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: ارتشی ها نه تنها در دوران جنگ و دفاع مقدس بلکه در زمان صلح نیز در زمان وقوع بحران ها با تمام ظرفیت و توانمندی به کمک مردم آمدند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس افزود: تجربه ثابت کرده که ارتش در زمان وقوع برخی بلایا از جمله؛ سیل و زلزله و ویروس کرونا با روحیه قوی وارد عرصه خدمت رسانی به مردم و کشور شده است.

این عضو هیئت رییسه مجلس خاطر نشان کرد: ارتش در بسیاری موارد به مثابه یک دانشگاه، افسران شایسته ای تربیت کرده که مدافع انقلاب، ولایت و کشورمان هستند.

وی با بیان اینکه در میدان‌های عمل ثابت شده که ارتش به معنای حقیقی کلمه، خود را فدای ملت کرده است، اظهار کرد: شعار «ارتش فدای ملت» بیانگر حقیقت وجود ارتش جمهوری اسلامی و عشق و علاقه آنها به مردم و کشور است و نمود آن را نیز حضور آنها در تمام حوادث اعم از جنگ، سیل، زلزله و هر آنچه که امنیت مردم را به مخاطره بیاندازد شاهدیم.

حاجی دلیگانی با تاکید دوباره بر اینکه ارتش پس از پیروزی انقلاب در سخت‌ترین روزهای این کشور و نظام، کشور را تنها نگذاشت، گفت: ارتش بدون نگاه به خط کشی‌های سیاسی، حزبی و فرقه‌ای همواره دفاع از آب و خاک و کشور را به عنوان هدف والای خود مد نظر قرار داده است.

وی تصریح کرد: در ماه‌های اولیه سال ۵۸ نیروی زمینی ارتش، نیروی هوایی و هوانیروز در مناطقی که آشوب طلبان می‌خواستند به تحریک قدرت‌های بیگانه کشور را دچار مشکل کنند، با حضور و فداکاری، صلاحیت خود را نشان دادند.

نماینده مرم شاهین شهر در مجلس اظهار کرد: ازتش جمهوری اسلامی خودکفاست و از فناوری‌های نو برخوردار است.

این عضو هیئت رییسه مجلس در پایان ابراز امیدواری کرد، دولت توجه بیشتری به تمام نیروهای مسلح از جمله ازتش که از جان خود در راه دفاع از میهن گذشته اند داشته باشد و آنها در تامین حداقل‌های زندگی خود مشکلی نداشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها