معرفی اسپرسو ساز گاستروبک

گاستروبک یک شرکت آلمانی است که درزمینهٔ تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند. یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت، اسپرسو ساز گاستروبک است. این محصول به‌دلیل ظاهری زیبا و شیک، در بین محصولات مشابه، جایگاه ویژه‌ای دارد. افرادی که عاشق اسپرسو هستند، با خرید این دستگاه می‌توانند هر زمان که دوست دارند یک لیوان اسپرسوی تازه و خوشمزه داشته باشند. این محصول بسیار پیشرفته است و می‌تواند تمامی نیازهای مشتریان را به‌خوبی برآورد کند. رنگ بدنهٔ آن به‌گونه‌ای است که به‌راحتی با سایر لوازم آشپزخانه ست و می‌شود و ظاهری زیبا به آشپزخانه می‌بخشد.
گاستروبک یک شرکت آلمانی است که درزمینهٔ تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند. یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت، اسپرسو ساز گاستروبک است. این محصول به‌دلیل ظاهری زیبا و شیک، در بین محصولات مشابه، جایگاه ویژه‌ای دارد. افرادی که عاشق اسپرسو هستند، با خرید این دستگاه می‌توانند هر زمان که دوست دارند یک لیوان اسپرسوی تازه و خوشمزه داشته باشند. این محصول بسیار پیشرفته است و می‌تواند تمامی نیازهای مشتریان را به‌خوبی برآورد کند. رنگ بدنهٔ آن به‌گونه‌ای است که به‌راحتی با سایر لوازم آشپزخانه ست و می‌شود و ظاهری زیبا به آشپزخانه می‌بخشد.
کد خبر: ۱۴۰۴۱۱۶

این دستگاه با توجه به ابعاد و اندازه‌ای که دارد، فضای زیادی را اشغال نمی‌کند و به‌راحتی در هر محیط بزرگ و کوچکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کار با اسپرسو ساز گاستروبک بسیار راحت است و تنها کافی است که مواد اولیه را داخل آن ریخته و تنظیمات مربوط به نوشیدنی موردنظر انتخاب شود. کلیهٔ کارهای  آن به‌صورت اتوماتیک انجام می‌شود و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اسپرسو آماده است.

در ادامهٔ این مقاله، قصد داریم تا شما را بیشتر با مشخصات این دستگاه آشنا کنیم، پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

اسپرسو ساز چیست و چه کاربردی دارد؟

اسپرسو نوعی نوشیدنی محبوب است که از قهوه تشکیل شده‌است. برای درست‌کردن این نوشیدنی، باید از دستگاه مخصوصی به نام اسپرسو ساز استفاده شود. به کمک این دستگاه، می‌توان انواع نوشیدنی‌های کافئین‌دار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده کرد. بیشتر کافی‌شاپ‌ها از این دستگاه برای تهیهٔ انواع نوشیدنی مانند کاپوچینو، اسپرسو، قهوه و... استفاده می‌کنند.

در بین برندهای تولیدکنندهٔ این دستگاه، دو برند سیج و گاستروبک بسیار معروف هستند. محصولات این دو شرکت به‌دلیل کیفیت و کارایی خوبی که دارند، توانسته‌اند طرفداران زیادی در سراسر دنیا داشته باشند. عملکرد این دستگاه به این صورت است که دمای آب را تا 100 درجه سانتی‌گراد افزایش می‌دهد و به کمک فشار بخار آب دانه‌های قهوه را دم می‌کند. به‌این‌ترتیب یک نوشیدنی خوش‌طعم توسط این دستگاه تهیه می‌شود. افراد می‌توانند برای خرید اسپرسوساز، به فروشگاه گاستروبک و فروشگاه سیج مراجعه کنند.

معرفی اسپرسو ساز گاستروبک

مشخصات اسپرسو ساز گاستروبک

دستگاه‌های اسپرسو ساز در مدل‌ها و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند، به همین دلیل کارایی و کیفیت آن‌ها یکسان نیست. افرادی که نیاز به خرید اسپرسوساز دارند، باید قبل از خرید، به نکات مهمی توجه داشته باشند تا بتوانند در بین محصولات موجود، بهترین نوع را انتخاب کنند. شایان ذکر است که همهٔ اسپرسوسازها، ازلحاظ مشخصات فنی باهم متفاوت هستند و به همین دلیل نیز کارایی آن‌ها باهم متفاوت است.

توجه به مشخصات فنی یک دستگاه الکتریکی هنگام خرید اهمیت زیادی دارد. اسپرسو ساز گاستروبک جزو محصولات پرطرفدار و باکیفیت است که در چندین مدل مختلف تولید می‌شود، به همین دلیل نیز توجه به مشخصات فنی و مدل آن هنگام خرید بسیار مهم است. اسپرسوساز گاستروبک دارای موتوری قدرتمند با توان 1550 وات و فشار بخار آن 15 بار بوده و قادر است در کوتاه‌ترین زمان ممکن انواع نوشیدنی را آماده کند.

این دستگاه ازلحاظ ظاهری، دارای بدنه‌ای از جنس استیل ضدزنگ بوده و وزن آن حدود 8 کیلوگرم است، به همین دلیل به‌راحتی در محیط قابل‌استفاده است و به‌راحتی با سایر لوازم آشپزخانه ست می‌شود. این دستگاه قادر به تولید آب جوش و کف شیر است و می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن، یک نوشیدنی گرم و خوش‌طعم را آماده کند. مصرف انرژی این دستگاه بسیار پایین بوده و به همین دلیل استفاده از آن برای افرادی که به‌طور مداوم از این دستگاه استفاده می‌کنند بسیار مقرون‌به‌صرفه است. ازجمله قطعات و لوازم جانبی همراه این دستگاه می‌توانیم به مواردی مانند دستگاه اضافی کاپوچینو، سینی قطره‌ای قابل‌جابه‌جایی با نشانگر سطح، مخزن آب قابل‌جابه‌جایی و فیلتر آب اشاره کنیم.

بستنی ساز سیج

بستنی سار سیج یکی از دستگاه های خوب و مقرون به صرفه این شرکت برای تولید بستنی در خانه است از امکانات بستنی ساز سیج میتوان به 12 حالت ایجاد بستنی، دسر، میوه های یخ زده و ... اشاره کرد همینطور بستنی ساز سیج دارای قابلیت تنظیم دمای مناسب می باشد و در هنگام اماده شدن بستنی به شما هشدار میدهد تا بتوایند میوه ها و شکلات های خود را برای تزئین به آن اضافه کنید همچنین این قابلیت را دارد که تا 3 ساعت بستنی و دسر را درون خود با دمای تنظیم شده نگهداری کند. شما میتوانید هم اکنون این محصول ارزشمند را از فروشگاه گاستروبک جرمنی تهیه کنید.

معرفی اسپرسو ساز گاستروبک

معرفی اسپرسوساز سیج

بعد از اسپرسو ساز گاستروبک، بدون شک محصولات شرکت سیج بهترین نوع هستند. کمپانی سیج نیز درزمینهٔ تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند و یکی از محصولات معروف آن دستگاه اسپرسوساز است. دستگاه اسپرسوساز این کمپانی دارای یک نازل بخار بوده که با دست قابل‌تنظیم است. توان مصرفی این دستگاه 1450 وات و ظرفیت مخزن آن حدود دو لیتر است. محصولات این برند نیز در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند و به همین دلیل انواع مدل‌های اسپرسوساز سیج ازلحاظ مشخصات فنی باهم متفاوت هستند.

برای خرید بهترین مدل این دستگاه، باید هنگام خرید به مشخصات فنی آن‌ها توجه شود. به همراه این دستگاه، اکسسوری‌هایی مانند مثل پیجر، تمپر، قرص شست‌وشو، ۴ عدد بسکت، یک پورتافیلتر، فیلتر آب نیز وجود دارد. اسپرسوساز مدل BES875UK کمپانی سیج یکی از محصولات باکیفیت این شرکت است که دارای توان 1850 وات و مخزن دولیتری است. با توجه به قدرت موتور این دستگاه، تهیه و آماده‌سازی اسپرسو به کمک آن بسیار آسان و سریع بوده و استفاده از آن در کافی‌شاپ‌ها، گزینهٔ بسیار مناسبی است. افرادی که قصد خرید محصولات این برند را دارند، می‌تواند به فروشگاه سیج مراجعه کنند.

خلاصه

به‌طورکلی می‌توانیم بگوییم که اسپرسو ساز گاستروبک و سیج دو محصول معروف هستند که کارایی و قابلیت‌های بسیار عالی دارند. استفاده از این دستگاه‌ها در کافی‌شاپ‌ها، گزینهٔ بسیار مناسبی است و به کمک آن‌ها می‌توان نوشیدنی‌های متنوعی را تهیه کرد. با خرید یک اسپرسوساز باکیفیت، افراد می‌توانند در هر لحظه نوشیدنی تازه و خوش‌طعم داشته باشند. این دو دستگاه نسبت‌به سایر دستگاه‌های موجود در بازار، از کیفیت و کارایی بهتری برخوردارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها