توزیع بیش از ۳۴ هزار پرس غذا بین مددجویان خمینی شهری

در ماه مبارک رمضان تاکنون با مساعدت خیران بیش از ۳۴ هزار پرس غذا بین خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد شهرستان خمینی شهر توزیع شده است.
کد خبر: ۱۴۰۴۱۰۸

جام جم آنلاین اصفهان؛ علیرضا شریعتی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خمینی شهر با اعلام اینکه ۲ هزار پرس غذا در شب شهادت حضرت علی (ع) توزیع شده، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با مشارکت خیران ۳۴ هزار و ۱۱۴ پرس غذا به ارزشی بالغ بر یک میلیارد و ۹۴۷ میلیون تومان بین مددجویان و نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

شریعتی با بیان اینکه در این مدت ۵ هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی نیز اهدا شده، ادامه داد: این بسته ها شامل برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی، تن ماهی و خرما با مساعدت نیکوکاران و همکاری مراکز نیکوکاری با اعتبار ۳ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان تهیه و به نیازمندان و خانوارهای تحت حمایت اهدا شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان خمینی شهر، با اشاره به اینکه طرح اطعام مهدوی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، گفت: نیکوکاران با استفاده از این طرح به هر نیت، فرصت خوبی برای کمک به تامین معاش نیازمندان کسب کرده و می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری با شماره گیری کد #۰۳۱۱۳*۸۸۷۷* اقدام کنند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها