شمال خلیج فارس تا اواخر وقت جمعه مواج و در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود.
کد خبر: ۱۴۰۳۸۱۹


به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا؛  مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در پی فعالیت سامانه بارشی فراگیر در سطح استان خبر داد.

 

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: همانطور که انتظار می‌رفت با تاثیر سامانه بارشی شاهد ابرناکی و بارش در سطح استان خوزستان هستیم.

 

وی افزود: با تقویت سامانه و شاخص‌های بالای ناپایداری، از بعد از ظهر امروز تا اواسط وقت فردا بارش‌های رگباری و همرفتی، رعد و برق، طوفان تندری و احتمال ریزش تگرگ شدت بیشتری خواهد گرفت.

 

سبزه‌زاری افزود: از اواسط پنجشنبه تا اواسط جمعه به تدریج از شدت بارش‌ها کاسته خواهد شد و بیشتر در مناطق شرقی استان خوزستان فعال خواهد بود. وزش بادهای نسبتا شدید تا شدید نیز امروز و فردا پیش‌بینی می‌شود.

 

وی گفت: این سامانه فراگیر است و بنابراین در همه مناطق استان خوزستان شاهد بارندگی خواهیم بود اما با توجه به حجم بالای بارش‌ها در مناطق شمال و شمال شرق استان، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها دور از انتظار نیست.

 

وی افزود: شمال خلیج فارس تا اواخر وقت جمعه مواج و در بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود.

 

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته اهواز با ۳۶.۲ و ایذه با ۱۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۳۶.۲و ۲۱.۵ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها