مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد:

ترافیک سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال

براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ های شمالی، ترافیک در محورهای چالوس و آزادراه تهران – شمال سنگین است.
کد خبر: ۱۴۰۳۷۸۳

به گزارش جام جم آنلاین، براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع،‌ بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۵۳۴ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۳۳.۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۴.۵، اوج تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صورت پذیرفته که مسافران با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

ترافیک در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل شهرستانک تا نساء و محدوده‌های گچسر، سه راهی دیزین و سیاه بیشه، آزادراه تهران – شمال مسیر(جنوب به شمال) محدوده انتهای مسیر سنگین گزارش شده است.

همچنین، تردد در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) به صورت روان در جریان است.

طبق آخرین اخبار اعلام شده؛ محورهای شمالی بدون هرگونه مداخلات جوی بوده اما برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، ایلام، خوزستان، لرستان، همدان، مرکزی، کرمانشاه و اصفهان با بارش باران همراه بوده است.

محور قدیم خرم‌آباد - پلدختر نیز تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها