دلار توافقی تا ظهر امروز ۲۱ فروردین ۴۳ هزار و ۷۶۰ فروخته شد. قیمت سکه امامی به‌شکل تک‌فروشی به ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار رسید.
کد خبر: ۱۴۰۳۶۱۰

قیمت دلار توافقی امروز دوشنبه ۲۱ فروردین براساس اعلام کانون صرافان با رشد تقریبا ۱۰۰ تومانی درمقایسه با دیروز به ۴۳ هزار و ۷۶۰ تومان رسید. در بازار طلا اما روند دیگری را شاهد بودیم و طلا‌فروش‌ها در معاملات خودشان نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار را ۱۶ هزار تومان کمتر از عصر دیروز، یعنی دو میلیون و ۴۷۰ هزار تومان درنظر گرفتند. قیمت سکه امامی هم کمی بیش از ۳۰۰ هزار تومان ریخت و به نیمه کانال ۳۱ میلیون عقب‌نشینی کرد.

قیمت دلار، طلا و سکه امروز 21 فروردین

قیمت ارز توافقی و خدماتی
قیمت دلار توافقی امروز دوشنبه ۲۱ فروردین تا ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه به ۴۳ هزار و ۷۶۰ تومان رسید. نسبت به ظهر دیروز قیمت دلار توافقی ۱۱۰ تومان افزایش پیدا کرده و قیمت یورو توافقی امروز با رشد ۱۲۰ تومانی به جایگاه ۴۷ هزار و ۸۰۰ تومان رسیده است. البته برای متقاضیان ارز خدماتی، قیمت یورو امروز ۴۵ هزار و ۳۶۰ تومان محاسبه می‌شود و نرخ دلار خدماتی ۴۱ هزار و ۵۰۰ تومان است.

قیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکه
قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز دوشنبه ۲۱ فروردین با شروع خریدوفروش‌های بازار به دو میلیون و ۴۷۰ هزار تومان رسید. یعنی نسبت به عصر دیروز که طلا ۱۸ عیار کارش را با نرخ دو میلیون و ۴۸۶ هزار تومان به پایان رسانده بود، ارزش آن از ابتدای معاملات امروز ۱۶ هزار تومان ریخته است.

قیمت سکه امامی با افت ۳۳۰ هزار تومانی نسبت به ظهر دیروز، به ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تقلیل پیدا کرد. نیم‌سکه بهار آزادی ۸۰ هزار تومان کمتر از دیروز یعنی ۱۸ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان فروخته شد و قیمت ربع‌سکه با افت ۴۰ هزار تومانی به ۱۱ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان رسید. این وسط قیمت سکه تمام‌بهار آزادی با جهش یک میلیون و ۱۸۵ هزار تومانی به ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزارت تومان افزایش پیدا کرد و رقم شش میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی نرخ فروش سکه یک گرمی، از رشد ۹۰ هزار تومانی ارزش آن حکایت دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها