با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور، سه طرح در دانشگاه فرهنگیان بندرعباس به بهره برداری رسید و ساخت یک طرح نیز آغاز شد.
با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور، سه طرح در دانشگاه فرهنگیان بندرعباس به بهره برداری رسید و ساخت یک طرح نیز آغاز شد.
کد خبر: ۱۴۰۰۶۷۰

هرمزگان-جام جم انلاین-با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور، سه طرح در دانشگاه فرهنگیان بندرعباس به بهره برداری رسید و ساخت یک طرح نیز آغاز شد.

 

سرپرست امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان هرمزگان گفت: آغاز ساخت خوابگاه دانشجویی پسران دانشگاه فرهنگیان یکی از این طرح هاست که در مدت یکسال در دو طبقه، ۵۲ اتاق و با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

 

علی بهرامشاهی افزود: ۶ کلاس درس با ۶۰۰ متر زیربنا در پردیس فاطمه الزهرا با اعتبار یک میلیارد تومان و کمک خیران به بهره برداری رسید که ظرفیت تحصیل ۲۴۰ دانشجو را دارد.

 

وی گفت: ساخت استدیوی تولید آثار رسانه‌ای دانشجویی با اعتبار ۹۰ میلیون تومان و بازسازی و تجهیز آشپزخانه پردیس فاطمه الزهرا با اعتبار دو میلیارد تومان دو طرح دیگری بود که با حضور رضا مرادصحرایی رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور به بهره برداری رسید.

 

رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور هم گفت: دانشگاه فرهنگیان هرمزگان از لحاظ زیرساختی نیاز به کمک دارد و این استان به سالی تقریبا دو هزار معلم جدید نیاز دارد که شمار معلمی که در دانشگاه فرهنگیان هرمزگان تربیت می‌شود سالانه کمتر از هزار نفر است.

 

رضا مرادصحرایی افزود: حدود سه هزار دانشجومعلم در هرمزگان تحصیل می‌کنند که خروجی آن‌ها سالانه حدود ۷۵۰ معلم است.

 

وی با اشاره به اینکه مهمترین نیاز دانشگاه برای تعلیم معلم موردنیاز استان، تامین زیرساخت‌های آموزشی و رفاهی است، افزود: به علت محدود بودن ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در هرمزگان بسیاری از رتبه‌های برتر کنکور سراسری هرمزگان امکان راهیابی به دانشگاه فرهنگیان را ندارند.

 

رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: ظرفیت پذیرش دانشگاه فرهنگیان هرمزگان برای سال آینده کمتر از ۱۵۰ نفر است که این ظرفیت نسبت به نیاز استان بسیار محدود است و با صحبت‌هایی که با استان هرمزگان داشته ایم آمادگی داریم این ظرفیت را به ۷۰۰ نفر برسانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها