مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان اصفهان:

صندوق قرض الحسنه امداد ولایت؛ الگویی برای ترویج فرهنگ قرض الحسنه

شهردار اصفهان با اشاره به رونمایی از ۸۱ دستگاه اتوبوس جدید شهری گفت: هفته گذشته از ۸۱ دستگاه اتوبوس جدید با اعتبار ۳,۵۰۰ میلیارد ریال (با مشارکت دولت) رونمایی و به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر افزوده شد.
کد خبر: ۱۴۰۰۰۸۷

جام جم آنلاین اصفهان ؛ علی قاسم‌زاده امروز شنبه سیزدهم اسفند در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» ضمن تبریک میلاد حضرت علی‌اکبر (ع)، با اشاره به دوازدهمین برنامه از سلسله افتتاحیه‌های پروژه‌های شهری در قالب «به احترام مردم اصفهان» در هفته گذشته توسط شهرداری اصفهان اظهار کرد: هفته گذشته نخستین مرکز مکانیزه معاینه فنی موتورسیکلت و خودروهای سبک در منطقه ۱۴ در محدوده خیابان زینبیه با همکاری انجمن حمایت از زندانیان و پشتیبانی شهرداری اصفهان افتتاح شد.

وی افزود: با راه‌اندازی این مرکز معاینه فنی که برای نخستین‌بار در کشور ایجاد می‌شود، راکبان موتورسیکلت موظف هستند همچون خودروها برای دریافت معاینه فنی به این مرکز مراجعه کنند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: این مرکز ظرفیت معاینه فنی ۲۶ هزار موتورسیکلت در سال را دارد که بی‌شک به پالایش هوای شهر اصفهان کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به رونمایی از ۸۱ دستگاه اتوبوس جدید شهری گفت: هفته گذشته از ۸۱ دستگاه اتوبوس جدید با اعتبار ۳,۵۰۰ میلیارد ریال (با مشارکت دولت) رونمایی و به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر افزوده شد.

قاسم‌زاده با اشاره به تلاش مدیریت شهری برای رفع دغدغه نخست شهروندان اصفهان در زمینه تجهیز و تکمیل ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر خاطرنشان کرد: در این راستا طی یک‌سال‌ونیم گذشته ۱۸۵ دستگاه اتوبوس وارد ناوگان حمل‌ونقل شهری شده است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان به صورت مشترک توسط مناطق هفت و ۱۲ شهرداری ادامه داد: در ورودی شمال شهر اصفهان با حوادث و تصادفات متعددی به دلایل مختلف مانند شیب بد و کم بودن عرض معبر روبه‌رو بودیم، بر این اساس پروژه اتصال بزرگراه معلم به بلوار فرزانگان با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان به منظور تسهیل در ترددهای شهروندان و مسافران نوروزی انجام شد.

شهردار اصفهان اضافه کرد: اجرای پروژه در کاهش ترافیک ورودی شهر و هدایت بهتر و آسان‌تر مسافران نوروزی به سمت کمپ اسکان باغ فدک تأثیر بسزایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: این روزها مدیریت شهری درگیر آماده شدن شهر برای ورود به ماه مبارک رمضان و سال نوی شمسی است که به‌زودی در این رابطه با شهروندان اصفهان صحبت خواهیم کرد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها