مدیرعامل شرکت گاز ایلام خبر داد:

قطع گاز ۶۸ اداره پرمصرف در استان

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: به‌مناسبت ولادت با سعادت قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس‌(ع) و روز جانباز، طی آئینی از ۱۹ نفر از کارکنان جانباز و فرزند شهید در این شرکت تجلیل بعمل آمد.
کد خبر: ۱۳۹۹۳۵۶

به گزارش جام جم آنلاین ایلام؛ محمود کشاورز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز، ایام ولادت حضرت ابوالفضل العباس‌(ع)، افزود: همکاران در تأمین پایدار گاز در فصل سرد امسال سنگ‌تمام گذاشتند و با اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی؛ سرانه مصرف گاز استان مطلوب بود.


وی با اشاره به اینکه ۴۴ درصد از کل نیروهای شرکت را ایثارگران تشکیل می‌دهند، اظهار داشت: تکریم و تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان عزیز، احترام به آرمان ها و اهداف بلند نظام مقدس جمهوری‌اسلامی است چرا‌که این عزیزان با افتخار برای کشور و آسایش مردم سلامتی و آسایش خود را هدیه کردند.


مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت در مراحل پایانی و صدور احکام است، تصریح کرد: جامعه ایثارگران این مجموعه ۱۸۳ نفر هستند که خوشبختانه تبدیل وضعیت آنها در مراحل پایانی و صدور احکام قرار دارد.


کشاورز با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این شرکت نهادینه شده‌است، گفت: ایثارگران و جانبازان در زمان ۸ سال دفاع‌مقدس جان خود را تقدیم نظام و آرمان های انقلاب کرده و با تحمل سختی‌ها و شکنجه‌های بسیار، امنیت و آرامش را برای کشور به ارمغان آوردند.


مدیرعامل شرکت گاز استان بر لزوم تکریم و احترام به مقام والای ایثار و جانبازی در جامعه تأکید کرد و اظهار داشت: جانبازان الگوهای عملی تفکر جهادی هستند که انتظار می‌رود در زمینه‌های مختلف به این قشر، توجه ویژه‌ای شود.


همچنین در این مراسم فیض‌اله خسروی مشاور استاندار و رئیس امور ایثارگران استانداری ایلام از شرکت گاز استان بخاطر پیگیری و اقدام در تبدیل وضعیت ایثارگران قدردانی کرد و گفت: شرکت گاز استان جزو اولین اداراتی بود که در تبدیل وضعیت ایثارگران اقدام کرد.


همچنین علی قبادی مشاور استاندار ایلام در امور اجرایی با اشاره به اینکه ایثارگران در هر مجموعه‌ای که خدمت می‌کنند باید خوب بدرخشند، گفت: نتیجه تلاش کارکنان شرکت گاز استان در سرمای زمستان؛ گرمابخشی به خانواده‌ها بود که این خدمت صادقانه و در راه رضای خدا بوده است.


در پایان این مراسم، با تقدیم اهدای دسته گل، لوح تقدیر و هدایایی، از مقام شامخ جانبازان و فرزندان معظم شاهد شاغل در این شرکت تجلیل به عمل آمد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها