رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه «حسین رضایی» با کسب مدال درخشان طلای مسابقات مستر یونیورس جهانی با اقتدار بر سکوی قهرمانی آن ایستاد، گفت: مسابقات مستر یونیورس جهانی در رشته فیزیک کلاسیک به میزبانی استان مازندران شهرستان رامسر برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۹۹۰۳۰

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان ملایر، حمیدرضا سپهری‌نیا افزود: حسین رضایی ورزشکار جوان و خوش آتیه ملایری توانست در معیت تیم ملی در این دوره از رقابت‌ها شرکت کند و مدال طلای این مسابقات را در دسته سوم فیزیک کلاسیک از آن خود کرده و با اقتدار بر سکوی قهرمانی آن بایستد.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی های انجام شده مراسم استقبال از این قهرمان ارزنده ملایری امروز -پنجشنبه چهارم اسفندماه- در گلزار شهدای بهشت هاجر انجام می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در ادامه با اشاره به اینکه طی حکمی از سوی فدراسیون بوکس داوران به نام ملایری عهده دار قضاوت و داوری مسابقات استعدادهای برتر بوکس کشور در کردستان شدند، افزود: مسابقات استعدادهای برتر بوکس کشور در رده سنی نوجوانان به میزبانی کردستان برگزار شد.

وی اظهار کرد: طی حکمی از سوی فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران داوران صاحب نام ملایری در این رشته ورزشی به نام‌های احمد خرم، نادر افشاری، ابوالفضل بیات و جلال طاهرنیا با توجه به داشتن سوابق درخشان در داوری مسابقات بوکس کشور برای قضاوت و داوری این دوره از مسابقات دعوت شدند.

سپهری نیا بیان کرد: داوران ملایری با قضاوت و داوری عادلانه خود در این دوره از مسابقات برگ زرین دیگری را در کارنامه درخشان داوری مهد نام آوران و قهرمانان در مسابقات ملی و کشوری به ثبت رساندند.

newsQrCode
برچسب ها: همدان ورزشی ملایر
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها