سرانجام فولاد تک گل خود را در نیمه دوم با اشتباه مدافع نماینده عربستان به ثمر رساند. الفیصلی در ادامه تلاش کرد تا گل تساوی را به ثمر برساند اما تلاش این تیم جواب نداد.
کد خبر: ۱۳۹۸۷۷۰

 

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، روزنامه الرای قطر به پیروزی فولاد خوزستان برابر الفصیلی عربستان واکنش نشان داد و از بازی محتاطانه دو تیم نوشت.

فولاد خوزستان، تنها نماینده ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دیدار برابر الفیصلی عربستان با تک گل ساسان انصاری به پیروزی دست پیدا کرد و راهی دور یک‌چهارم نهایی شد.

روزنامه الرای در یادداشتی با عنوان «فولاد در بین بزرگان» نوشت: «ساسان انصاری قدر اشتباه کابوس‌وار مدافع الفیصلی را دانست و توانست تک گل فولاد را به ثمر برساند تا این تیم به دور بعد راه پیدا کند. در ابتدای بازی دو تیم محتاطانه بازی می‌کردند به طوری که در نیم‌ساعت نخست به دنبال محک‌زدن همدیگر بودند.

بازیکنان الفیصلی تلاش کردند تا به دروازه حریف نزدیک شوند اما تلاش آنها فایده‌ای نداشت. سرانجام فولاد تک گل خود را در نیمه دوم با اشتباه مدافع نماینده عربستان به ثمر رساند. الفیصلی در ادامه تلاش کرد تا گل تساوی را به ثمر برساند اما تلاش این تیم جواب نداد.

به این ترتیب تیم‌های الشباب و الهلال عربستان و الدحیل قطر و فولاد خوزستان به دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کردند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها