رییس سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی هرمزگان از میزبانی هرمزگان در چهارمین دوره‌ی جشنواره‌ی نغمه سرایان اهل سنت خبر داد .
رییس سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی هرمزگان از میزبانی هرمزگان در چهارمین دوره‌ی جشنواره‌ی نغمه سرایان اهل سنت خبر داد .
کد خبر: ۱۳۹۸۰۷۶

هرمزگان-جام جم انلاین-رییس سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی هرمزگان از میزبانی هرمزگان در چهارمین دوره‌ی جشنواره‌ی نغمه سرایان اهل سنت خبر داد .

 

رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی سپاه امام سجاد استان هرمزگان صبح امروز  در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران ضمن گرامیداشت ایام الله ماه پر خیر و بر‌کت رجب، اظهارداشت: استان هرمزگان در حوزه مداحی به ویژه مداحی و آیین‌های سنتی حرف برای گفتن دارد و در تلاش هستیم که بتوانیم در این حوزه چهره‌ی استان را بیش از پیش به نمایش گذاشته و معرفی کنیم.

 

وی با بیان اینکه بسیج مداحان بزرگترین شبکه ستایشگری را در کشور ایجاد کرده است، با تاکید بر لزوم تقویت وحدت اسلامی و تقریب مذاهب در کشور، عنوان‌کرد: یکی از جوامع فعال در ستایشگری اهل‌بیت عصمت و طهارت جامعه اهل‌سنت است که برای نمود آثار آن‌ها همایشی ترتیب داده شده است که امسال چهارمین دوره از آن به میزبانی استان هرمزگان با حضور نغمه‌سرایان اهل‌سنت سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 

احترامی با بیان اینکه این همایش تاکنون در دو استان کردستان و گلستان برگزار شده است، بیان‌کرد: هرمزگان سومین استانی است که توانسته میزبانی این همایش را بگیرد و این همایش از ۲۹ بهمن ماه تا اول  اسفندماه سال جاری  به مدت ۳ روز برگزار خواهد شد.

 

وی عنوان‌کرد: شرکت کنندگان در این همایش، آثار خود را در بخش اجرای مولودی خوانی، شعر و نوشته با موضوع پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت (ع) ارائه می‌کنند.

 

 رئیس سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی سپاه امام سجاد علیه‌السلام استان هرمزگان، تصریح‌کرد: در این دوره از محضر اساتیدی همچون حجت الاسلام بی آزار تهرانی و حجت الاسلام زمانی نیز بهره خواهیم برد و مراسم افتتاحیه این همایش  ۳۰ بهمن در سالن الزهرا از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱:۳۰ همراه با حضور مسئولین کشوری با سخنرانی دکتر شهریاری برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها