مدیرشبکه بهداشت ودرمان تویسرکان گفت: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی باباپیرعلی شهرستان با اعتبار۴ میلیارد تومان و در ساختمانی به متراژ ۴۳۵مترمربع دردو طبقه افتتاح شد.
کد خبر: ۱۳۹۷۵۵۱

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان تویسرکان،مرکز خدمات جامع سلامت روستایی باباپیرعلی شهرستان تویسرکان با حضورنماینده مردم درمجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیرشبکه بهداشت و درمان و سایرمسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان در ایام دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیرشبکه بهداشت ودرمان تویسرکان گفت: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی باباپیرعلی شهرستان با اعتبار۴ میلیارد تومان و در ساختمانی به متراژ ۴۳۵مترمربع دردو طبقه افتتاح شدکه ۸۰۰میلیون اعتبارهزینه شده،توسط کارآفرین وخیرنیکوسرشت دکترمهدی فضلی به نیابت ازمرحوم پدرگرامیشان حاج کریم فضلی بنیانگذارگروه صنعتی گلرنگ وکوروش اهداشده است،برای احداث این مرکز۴ میلیارد تومان در ساخت و ۱۵۰میلیون تومان نیز درتهیه تجهیزات، اعتبار صرف شده است.

دکترمحمدربیع یگانه اظهار داشت: پنج روستا،۶۵۶خانوار و۱۶۹۴نفر جمعیت از خدمات پزشک خانواده، ماما، تزریقات، بهداشت خانواده، دندانپزشکی، بهداشت محیط و حرفه ای و پیشگیری و مبارزه با بیماری ها این مرکز بهرمند شدند.

گفتنی است؛ مرکزخدمات جامع سلامت باباپیرعلی دارای ۳ خانه بهداشت می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها