وزیر کشور در بازدید از مجتمع کشتی سازی فراساحل(ایزوایکو) از سرمایه‌گذاری سه میلیارد دلاری در لین مجتمع خبر داد.
وزیر کشور در بازدید از مجتمع کشتی سازی فراساحل(ایزوایکو) از سرمایه‌گذاری سه میلیارد دلاری در لین مجتمع خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۷۴۹۰

هرمزگان-جام جم انلاین-وزیر کشور در بازدید از مجتمع کشتی سازی فراساحل(ایزوایکو) از سرمایه‌گذاری سه میلیارد دلاری در لین مجتمع خبر داد. 

 

احمد وحیدی وزیر کشور در ادامه برنامه‌های سفر به هرمزگان با همراهی استاندار هرمزگان، نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی از مجتمع کشتی سازی فراساحل(ایزوایکو) بازدید کرد.

 

احمد وحیدی در این حاشیه این بازدید اظهار داشت: مجتمع کشتی سازی فراساحل هرمزگان با دارا بودن دو حوضچه خشک بزرگ، مجتمعی بی نظیر در کشور است.

 

وی افزود: این مجتمع می‌تواند کشتی‌های بزرگ با ظرفیت 2 میلیون بشکه یا 300 تا 500 هزار تن را می‌تواند برای ساخت و تعمیرات پذیرش کند.

 

وزیر کشور گفت: این مجتمع در حال حاضر به خوبی فعال است و بر روی چند کشتی با ظرفیت‌های بزرگ اعم از نفتکش و کشتی کانتینربر مشغول کار هستند و باید تلاش کرد از این ظرفیت بزرگ به خوبی استفاده کرد.

 

وی تصریح کرد‌: این مجتمع آمادگی دارد بخشی از سفارشات خارجی را نیز پذیرا باشد و علاوه بر تعمیر، ساخت کشتی را نیز انجام دهد، این کشتی سازی برای هرمزگان هم ظرفیت بزرگی است و می‌تواند اشتغال آفرینی خوبی به وجود بیاورد.

 

وی ادامه داد: در این مجتمع سرمایه گذاری حدود 3 میلیارد دلاری صورت پذیرفته و امیدواریم علاوه بر توسعه اشتغال، حمل و نقل دریایی را نیز متحول کند، این مجتمع باید بیش از این تقویت و از ظرفیت‌های آن استفاده شود.

 

وحیدی گفت: این مجتمع آمادگی جذب سرمایه گذاری خارجی را دارد و شرکت هایی که مایل به همکاری مشترک هستند می‌توانند در حوزه تعمیر و ساخت کشتی در این مجتمع فعالیت کنند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها