رئیس پلیس راه استان تهران با اشاره به فعالیت سامانه بارشی برای روزهای پایانی هفته گفت: از رانندگان می‌خواهیم بدون تجهیزات زمستانی وارد محورهای شمالی استان نشوند.
کد خبر: ۱۳۹۷۲۸۳

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ نورالله خادم روز سه شنبه درباره وضعیت کنونی محورهای مواصلاتی استان تهران به ایرنا اظهارداشت: اکنون شرایط جوی در محورهای جنوبی، شرقی و غربی استان تهران نیمه ابری است و ترافیک پرحجم و روان در این مناطق دیده می‌شود.

وی افزود: شرایط جوی در محورهای شمالی استان تهران در مسیر استان مازندران نیز ابری است که در برخی مناطق بارش‌های پراکنده و خفیف مشاهده می‌شود.

رئیس پلیس راه استان تهران با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر ورود سامانه جوی به استان از اواخر امروز سه شنبه ۱۸ بهمن تا فردا گفت: اکنون بارش برف و باران در مناطق غربی کشور آغاز شده است که پیش‌بینی می‌شود فردا چهارشنبه این سامانه مهمان استان تهران به خصوص دامنه‌های البرز باشد.

سرهنگ خادم از رانندگان خواست تا در صورت لزوم در روزهای آینده از محورهای شمالی استان تردد نکنند و توصیه کرد که رانندگان برای تردد در این محورها حتماً وسایل و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند زیرا بدون این تجهیزات از ورود خودروها به محورهای یادشده جلوگیری خواهد شد.

وی با اشاره به تعطیلات هفته آینده و پیش بینی افزایش حجم ترافیکی به خصوص در محورهای شمالی استان تهران اظهار داشت: همه اکیپ‌های راهداری و پلیس در چهار محور شمالی که احتمال بارش برف و باران در آن است، مستقر و در حالت آماده‌باش هستند.

به گفته رئیس پلیس راه استان تهران، صبح امروز یک مورد ریزش کوه در محور آزادراه تهران شمال رخ داد که خسارتی به همراه نداشت و مسیر توسط نیروهای امدادی و راهداری پاکسازی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها