بیش از ۹۵ هزار ربع سکه در بورس کالا طی ۹ روز گذشته عرضه شده است و به گفته سخنگوی بانک مرکزی، فرآیند عرضه ادامه خواهد داشت و جزئیات آن اعلام می‌شود.
کد خبر: ۱۳۹۷۲۱۳

به گزارش جام جم آنلاین، از چهارم بهمن ماه امسال دومین مرحله عرضه ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا آغاز شد و قرار بود تا ۱۰ روز کاری یعنی امروز (۱۸ بهمن ماه) ادامه داشته باشد.

بر اساس آمارهای رسمی منتشر شده، تا پایان روز گذشته ۹۵ هزار و ۵۳۷ قطعه ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا عرضه شده است.

کمترین تعداد فروش، مربوط به روز سوم با عرضه ۱۸۱۲ ربع سکه و بیشترین آن مربوط روز گذشته با فروش ۱۹ هزار و ۷۵۴ ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا بوده است.

در نخستین روز مرحله دوم، ربع سکه بهار آزادی تا قیمت هفت میلیون و ۹۲۰ هزار تومان در بورس کالا عرضه شد و دیروز تا قیمت هفت میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هم به متقاضیان فروخته شد.

البته در مرحله نخست عرضه، حدود ۵۰ هزار قطعه ربع سکه بهار آزادی در طول سه روز با قیمت‌های هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، هفت میلیون و ۹۰ هزار تومان و هفت میلیون و ۵۰ هزار تومان فروخته شد.

طبق اطلاعیه صادر شده بانک مرکزی، مرحله دوم عرضه ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا باید امروز به پایان می‌رسید اما طبق اعلام این بانک، این فرآیند و نحوه عرضه ادامه خواهد داشت.

مصطفی قمری وفا - مدیر روابط عمومی بانک مرکزی - در این باره به ایسنا گفت: عرضه ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا ادامه خواهد داشت و نحوه و جزئیات آن تا ساعاتی دیگر اعلام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها