یک نماینده مجلس در گفتگو با جام‌جم آنلاین:

ایجاد طبقه متوسط زاییده انقلاب است‌

سخنگوی هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن تصور می‌‌کرد اگر یک جوانی که به دلیل چند اقدام احساسی و اشتباه در دستگاه قضائی محکوم شده است برای همیشه نیروی آنها خواهد بود اما تدبیر پدرانه رهبر معظم انقلاب این گمان را باطل کرد.
کد خبر: ۱۳۹۶۹۷۰

به گزارش جام جم آنلاین، سید‌ نظام موسوی، سخنگوی هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  تسنیم موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو گسترده محکومان قضائی از جمله محکومان اغتشاشات اخیر را تدبیری حکیمانه بر اساس اقتدار و رافت اسلامی خواند.

وی با بیان اینکه مجلس تدبیر و فرمان بزرگ مقام معظم رهبری را ارج نهاده و تقدیر می کند، گفت: مقام معظم رهبری با این تدبیر حکیمانه توطئه‌های دشمن را خنثی و جوانان و افرادی را که دچار اشتباه شده و در زمین دشمن بازی کرده بودند، نجات داد.

موسوی با بیان اینکه، فرمان مقام معظم رهبری به صورت دقیق و کامل باید اجرا شود، گفت: همه دستگاه‌ها و نهادها باید متوجه باشد که این اقدام حکمیانه و پدرانه مقام معظم رهبری برای بیشتر شدن وحدت و انسجام ملی بسیار موثر است و انتظار می‌رود دیگر دستگاه‌ها نیز اقدامات خود را با نگاه مقام معظم رهبری تطبیق بدهند.

موسوی گفت: دشمن تصور می‌‌کرد اگر یک جوانی که به دلیل چند اقدام احساسی و اشتباه در دستگاه قضائی محکوم شده است برای همیشه نیروی آنها خواهد بود اما تدبیر پدرانه رهبر معظم انقلاب این گمان را باطل کرد و نشان داد که جمهوری اسلامی بر راههای ابطال توطئه های دشمن به خوبی اشراف دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها