انتقاد نماینده مجلس از کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲

گویا در سازمان برنامه و بودجه، هنوز دولت تغییر نکرده است

امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه دشمن در حال تحریف تاریخ است ، گفت: باید نسل جوان در رابطه با آنچه که در زمان پهلوی گذشته است آگاه شوند.
کد خبر: ۱۳۹۶۰۴۶

به گزارش جام جم آنلاین البرز، آیت‌الله محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، گفت: باید امسال باشکوه‌تر از همیشه برنامه‌ها و آیین دهه فجر برگزار شود.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای براندازی حکومت اسلامی، افزود: حالا ضمن کتمان واقعیت‌ها، جنگ ترکیبی را آغاز کرده‌اند، که تنها راه ما جهاد تبیین در خصوص آنچه گذشت است. 

امام‌جمعه کرج با بیان اینکه این وظیفه همه است که جوانان را به کمک جهاد تبیین آگاه کنند، یادآور شد: ما از روزهای سختی که گذشته است درس خواهیم گرفت و در ادامه تاریخ با امید و انگیزه پیش می‌رویم.

وی با اشاره ۶ هزار و ۶۰۰ شهید تقدیم انقلاب شده است که دشمن آن را تحریف می‌کند، اضافه کرد: جوانان کم کتاب می‌خوانند و احساسات پاکی دارند، دشمن هم از این شرایط استفاده می‌کند و مسائل اقتصادی را پررنگ می‌کند تا باورپذیر تر باشد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه تحریف و اطلاعات کم شرایط را به جایی رسانده است که جوانان امروز سوال می‌پرسند چرا انقلاب شکل گرفت؟ افزود: این‌ها حاصل جنگ فرهنگی و ترکیبی و ادراکی است، باید طبق بیانیه گام دوم انقلاب جوانان با جهاد تبیین آگاه شوند.

امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه در زمان پهلوی مردم ایران با دست خالی به همه قدرت‌های جهانی «نه» گفتند و انقلاب کردند، بیان کرد: اهمیت انقلاب اسلامی شعار استقلال بود که تا به امروز روی این شعار ایستاده است و حتی دشمنان هم بر این مهم باور دارند و بارها به آن اشاره کرده‌اند.

حسینی همدانی با بیان اینکه ما امت شیعی هستیم، اظهار کرد: مکتب شهادت در فرهنگ شیعه غیر قابل تغییر است، به بیان حاج قاسم ما ملت امام حسین علیه السلام هستیم و سازش در کار نخواهیم بود، اسلام هراسی هم ترس دشمن از همین امر است.

وی ادامه داد: مجامع بین‌المللی ک به دروغ خود را حامی حقوق بشر می‌خوانند امروز چرا ساکت مانده است؟ چرا در مقابل هجمه‌های سنگین و کشتار در کشورهای غربی سکوت می‌شود ؟

امام جمعه کرج در بخش دیگری که با تکبیر نمازگزاران همراه شد، گفت: با تمام وجود ارادت قلبی خود را بن مقدسات دینی اعلام می‌کنیم و حاضریم برای نشان دادن علاقه و ارادت قلبی، جان. خود را فدای این راه کنیم.

حسینی همدانی با اشاره به اینکه ۴۴ سال است مردم ما را آزمایش می‌کنند و درست در دهه فجر و حضور و شکوه حضور مردم آن‌ها را بدبخت می‌کند، افزود: مردم ما با تأسی به فرامین مقام معظم رهبری و ایمان راسخ در راه درست گام برمی‌دارد و دشمن را همچون چند دهه گذشته ناکام خواهد گذاشت.

خطیب نماز جمعه کرج در ادامه به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و یادآور شد: برخی حرف بی‌ربط می‌زنند آدم تعجب می‌کند، وزیری که درد دین نداشته باشد و دغدغه اسلامی نداشته باشد به درد دولت انقلابی نمی‌خورد!

وی با بیان اینکه باید به نسبت مسئله حجاب و عفاف جدی ورود شود، اظهار کرد: باید هر چه سریع‌تر موضوع حجاب و عفاف رسیدگی شود، افرادی که به نهی از منکر و امر به معروف بی‌تفاوت هستند به درد این دولت نمی‌خورند. همانطور که به موضوع اقتصادی ورود کردین باید به مسئله حجاب هم ورود شود.

حسینی همدانی با بیان مسؤول ترسو به درد نظام اسلامی نمی‌خورد، ادامه داد: همچون رزمندگان و مدافعین حرم وسط میدان باشید و از هیچ چیز نترسید.

وی در بخش دیگری مدیران اجرایی را مکلف به انجام وظیفه خود در مسیر ارائه خدمات به شهروندان کرد، یادآور شد: فعالیت‌های مختلف در سطح شهر به صورت کارشناسی صورت بگیرد تا ضمن جلب اعتماد و رضایت مردم اثرگذار نیز باشد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها