بررسی ها نشان می‌دهد فرد بازداشت شده داماد یکی از مدعیان روشنفکری است که سال هاست از کشور خارج شده است.
بررسی ها نشان می‌دهد فرد بازداشت شده داماد یکی از مدعیان روشنفکری است که سال هاست از کشور خارج شده است.
کد خبر: ۱۳۹۵۶۹۶

به گزارش جام جم آنلاین، اخیرا قوه قضائیه بصورت رسمی اعلام کرد که فردی از نزدیکان یکی از عناصر ضد انقلاب و فراری که نقش محوری در اغتشاشات اخیر داشت، بازداشت شده است.

در این رابطه بررسی‌ها نشان می‌دهد شخص مورد اشاره در این خبر، (الف) داماد (ع.س) از عناصر هتاک به رسول‌ الله است که در دهه 80 به آمریکا فرار کرد.

در خصوص این فرد گفته می‌شود که وی در ابتدا ارتباطات خود با عناصر نفاق و ضدانقلاب را انکار می‌کرد اما پس از مشاهده اسناد و مدارک، به اقدامات خود اعتراف کرد.

بررسی اجمالی پرونده وی نشان می‌دهد ، نامبرده از سرشبکه‌های باند جمع آوری و هدایت اراذل و اوباش بوده که ارتباط وسیعی در جهت هدایت با باند مزبور در داخل داشته و با شبکه اینترنشنال هم به صورت برخط مرتبط بوده و از آنها دستور می‌گرفته است. وی با هدایت شبکه معاند جوانان محلات اقدام به هدایت آشوبگران و در عین حال تامین ملی و پخش پول بین اراذل و اوباش میکرد.

این فرد به صورت مستقیم با سرویس های جاسوسی مختلف هم در ارتباط بوده است. تمامی حلقه‌های ارتباطی هم در استان‌های مختلف طی روزهای اخیر بازداشت شدند. مبالغ اعطایی به وی نیز از مبدا انگلستان و امریکا بصورت رمزارز بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها