رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طالقان گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان طالقان با توجه به پایش‌های شبانه روزی و در حین گشت زنی در منطقه شکار ممنوع شهرستان شکارچیان غیر مجاز سابقه دار را دستگیر کردند.
کد خبر: ۱۳۹۳۸۲۷

به گزارش جام جم آنلاین البرز؛محسن فلاح نژاد گفت : یگان حفاظت محیط زیست شهرستان طالقان با توجه به پایش های شبانه روزی و در حين گشت زنی در منطقه شكار ممنوع شهرستان با رويت شكارچيان و با رصد و اشراف به منطقه توانستند دو نفر از شكارچيان غير مجاز که اقدام به شکار يک راس كل وحشی کرده بودند را دستگير کنند.

او افزود : از این شکارچیان که سابقه دار نیز هستند یک قبضه اسلحه گلوله زنی ، ادوات شكار و لاشه یک راس کل وحشی ، کشف و ضبط شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طالقان گفت: بعد از کشف آلات شکار و سلاح ، متخلفان به اداره محیط زیست شهرستان انتقال و پس از تنظیم صورت جلسه تحویل مراجع قضایی شدند.

فلاح نژاد ازهمه‌ی مردم و دوستداران محیط زیست خواست تا با توجه به بارش برف و نزدیک شدن حیات وحش به روستا‌ها و مناطق مسکونی در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی با محیط بانان این اداره همکاری و گزارشات خود را به شماره تلفن‌های ۴۴۷۲۶۱۵۰-۴۴۷۲۳۰۷۳-۴۴۷۲۶۱۴۹ اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها