از سوی شهرداری منطقه ۱۰؛

«مرد جاودانه» منتشر شد

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از تولید و انتشار ویدئوی موسیقی حماسی مردجاودانه به مناسب سومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی‌ خبر داد.
کد خبر: ۱۳۹۳۰۱۳

جام جم آنلاین اصفهان به نقل از ایمنا؛ داوود بحیرایی اظهار کرد: یکی از تأکیدات شهردار اصفهان فعالیت در حوزه شهادت است، در این راستا حمایت از هنرمندانی که در حوزه شهادت و زنده نگه‌داشتن یاد شهدا تولید اثر می‌کنند، باعث افتخار ما است.

وی افزود: در همین راستا ویدئوی موسیقی حماسی مرد جاودانه به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، توسط منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با همکاری معاونت فضای مجازی صداوسیمای مرکز اصفهان تولید شد و انتشار یافت.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: خواننده این اثر محمود کیانی، شاعر محمود تاری و موسیقی آن از پیمان فروتن و امیرمحمد رشیدی از هنرمندان اصفهانی است.

وی با اشاره به ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی گفت: این شهید والامقام در تمام سال‌های زندگی، هرگز دغدغه‌ای جز دفاع از دین و دفاع از مظلوم، اهتزاز پرچم حق، آزادی ملت‌های مظلوم از دست ستمکاران، یاری محرومان و مبارزه با مستکبران نداشت.

بحیرایی ادامه داد: با شهادت این بزرگ‌مرد، نبرد با ظالمان و مستکبران نه تنها کم‌فروغ یا متوقف نشده است، بلکه امت حزب‌الله انگیزه مضاعفی برای مقابله با دولت تروریست آمریکا، صهیونیسم جهانی و گروه‌های تکفیری که فرزند نامشروع استکبار جهانی و دولت‌های مرتجع منطقه است، پیدا کرده‌اند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها