به گزارش جام جم آنلاین همدان، سیدمحمد رضوی پور اظهار داشت: محمدی در آکادمی باشگاه پاس و چیدمان کادر فنی ردههای سنی پایه اختیار تام دارد.
وی اضافه کرد: آکادمی باشگاه پاس فقط مختص استان همدان نیست بلکه هدف ما شناسایی استعدادهای فوتبال شهرهای مختلف کشور است و بر این اساس توجه جدی به ردههای سنی پایه داریم.
رضوی پور افزود: به زودی در ۷۰ شهر کشور نسبت به راهاندازی نمایندگی آکادمی فوتبال باشگاه پاس اقدام خواهیم کرد ضمن اینکه هفته گذشته در جلسهای با آکادمی "فورستر لوون" ایالت براندنبورگ آلمان تفاهم نامه همکاری منعقد کردیم.
وی ادامه داد: این تفاهم نامه در راستای همکاری ۲جانبه پیرامون انتقال تجربه و مسایل فرهنگی و آموزشی بین ۲ باشگاه است و به زودی عملیاتی خواهد شد.
پاس باید کارخانه بازیکنسازی شود
مدیرآکادمی باشگاه پاس همدان نیز گفت: در سالهای اخیر بنا به دلایلی، آکادمی باشگاه پاس ثبات لازم را نداشته و با وجود حضور مربیان خوب و توانمند، حمایت لازم صورت نگرفته است.
فریدون محمدی افزود: باشگاه پاس با سابقه قهرمانی آسیا و لیگ کشور باید به لحاظ ساختاری اصلاح شود در غیراینصورت فقط یک نام از این باشگاه باقی خواهد ماند.
وی اضافه کرد: برنامه استعدادیابی آکادمی باشگاه پاس فقط ویژه استان همدان نیست بلکه به دنبال کمک گرفتن از تمامی مربیان سازنده کشور برای شناسایی استعدادها هستیم.
محمدی بیان کرد: ما با کمک مربیان باسابقه دنبال پشتوانهسازی برای فوتبال پاس هستیم چرا که معتقدیم این باشگاه باید تبدیل به کارخانه بازیکنسازی شود.
مدیرآکادمی باشگاه پاس همدان ادامه داد: ساختار آکادمی پاس باید حرفهای شود و در این مسیر نیاز به امکانات و حمایتهای همه جانبه داریم.
وی سپردن امور باشگاه پاس به بخش خصوصی را یکی از مهمترین راهکارها برای نجات این تیم از شرایط گذشته برشمرد و ابراز امیدواری کرد با اعتماد به مدیریت پیمانی باشگاه پاس، شاهد شرایط مطلوب در آینده باشیم.
باشگاه پاس تجاریسازی میشود
مدیرکمیته استراتژی باشگاه پاس همدان نیز گفت: این باشگاه در بخشهای مختلف برای نخستین بار و به صورت حرفهای و تخصصی تجاریسازی خواهد شد و آینده و میراث خوبی برای پاس همدان رقم خواهیم زد.
محمدرضا مولا افزود: مشکل و بحران بزرگ باشگاههای کشور در ایجاد درآمد پایدار نشات گرفته از عدم شناخت استراتژیهای روز دنیا در مهندسی مارکت فرهنگی، ورزشی است و همین مساله باعث شده تا بحرانهای مالی اغلب باشگاهها پایدار باشد.
وی اظهار داشت: هراندازه باشگاههای ورزشی کشور برای کسب درآمد تلاش داشتهاند اما به دلیل عدم تبدیل باشگاه به سیستم تجاری سازی، ثبات لازم را در مباحث مالی نداشتهاند.
مدیرکمیته استراتژی باشگاه پاس ادامه داد: درآمد حاصل از نقل و انتقال بازیکن، تبلیغات و جذب اسپانسر، باشگاههای ورزشی را از مسیر رسیدن به رشد اقتصاد حرفهای باز داشته در حالیکه در سیستم تجاری سازی و ایجاد کارگاههای کوچک اشتغالزایی میتواند علاوه بر درآمد پایدار، معیشت بسیاری از خانواده را نیز تامین کند.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد