در صورت بهبود وضعیت مه در فرودگاه اهواز و افزایش شعاع دید، پروازها با تاخیر انجام خواهند شد.
کد خبر: ۱۳۹۲۲۱۶

لغو پروازهای فرودگاه اهواز به دلیل مه سنگین 
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا؛ مدیرکل فرودگاه های خوزستان گفت: به دلیل وقوع پدیده مه سنگین و کاهش شعاع دید تاکنون هیچ پرواز ورودی و خروجی در فرودگاه بین المللی شهید سپهبد سلیمانی اهواز انجام نشده است.

سید مهدی رزاز در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از ساعات ابتدایی امروز دوشنبه ۵ دی ماه شاهد وقوع مه غلیظ و سنگینی در کلانشهر اهواز هستیم که این مساله بر روند پروازها در فرودگاه بین المللی شهید سپهبد سلیمانی اهواز اثرگذار بوده است.

وی افزود: به دلیل وقوع پدیده مه سنگین و کاهش شعاع دید تاکنون هیچ پرواز ورودی و خروجی در فرودگاه بین المللی شهید سپهبد سلیمانی اهواز انجام نشده است.

مدیرکل فرودگاه های خوزستان گفت: در حال حاضر شعاع دید در فرودگاه اهواز کمتر از ۵۰ متر است و امکان ورود هیچ پروازی به فرودگاه اهواز و یا خروج پرواز وجود ندارد.

رزاز در خصوص احتمال باطل شدن پروازها و یا تاخیر آن ها گفت: در صورت بهبود وضعیت مه در فرودگاه اهواز و افزایش شعاع دید، پروازها با تاخیر انجام خواهند شد.

، بر اساس اعلام اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی اهواز تاکنون ۲ پرواز ورودی و خروجی باطل شده اند و برای ۸ پرواز ورودی و خروجی دیگر نیز تاخیر اعلاام شده است تا در صورت بهبود وضعیت انجام شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها