عمار ایزدیار؛

شورای شهر و مدیریت شهری بدنبال تمهیداتی برای رفع ابطال تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی هستند

سخنگو و نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه رعایت منافع و مصالح شهرداری و کارکنان وظیفه شورای شهر است ،گفت: شورای شهر و مدیریت شهری همه تلاش خود را جهت استفاده از راه حل های قانونی برای بررسی ابطال تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری به قراردادی انجام می دهند.
کد خبر: ۱۳۹۱۹۳۱

به گزارش جام جم البرز، عمار ایزدیار در پایان هشتاد و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور اعضای شورا، شهردار کرج، معاونین و مدیران شهری برگزار شد در جمع اصحاب رسانه ضمن تسلیت ایام فاطمیه به مصوبات و لوایح این جلسه اشاره و  اظهارداشت: بر اساس بخشنامه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و به دنبال پیگیری‌ مدیریت شهری و شورای شهر حدود 368 نفر از نیروهای شرکتی با رعایت شرایطی و از طریق آزمون مراحل تبدیل وضعیت خود را طی کردند.

 سخنگو و نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به دغدغه کارکنان شرکتی از رای دیوان عدالت اداری تصریح کرد: پس از گذشت ماهها و مراحل پایانی رای شماره ۱۱۷۱ هیات عمومی دیوان عدالت اداری با موضوع ابطال نامه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری به قراردادی توسط رییس هیات عمومی دیوان عدالت اداری ابلاغ شد.

ایزدیار خاطرنشان کرد: در این راستا با توجه به نگرانی کارکنان تعیین تکلیف نیروهای شرکتی با تشکیل کارگروه در حال بررسی است تا ظرفیت های قانونی بررسی و راه کار و تمهیداتی در جهت رفع آن اقدام شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرج کارکنان شهرداری را به آرامش دعوت و  بیان کرد: رعایت منافع و مصالح شهرداری و کارکنان وظیفه ماست و اعضای شورای شهر در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها