ادعای متهم به قتل در دادگاه:

مقتول، آزار شیطانی‌ام داد، او را کشتم

مرد جوان در جریان سقوط مرگبار زنی از روی پلی در غرب تهران بازداشت شد.
کد خبر: ۱۳۹۰۷۷۰

به گزارش جام جم آنلاین، ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه شامگاه دوشنبه بیست و یکم آذر امسال، راننده‌ای هنگام عبور از شهرک آپادانا تهران مشاهده کرد زنی از روی یک پل عابر به پایین پرت شد و در چند قدمی خودرویش افتاد. بعد با پلیس۱۱۰ تهران تماس گرفت و موضوع را اطلاع داد.

در ادامه زن مصدوم به بیمارستان منتقل شد، اما بر اثر شدت جراحات جان باخت. موضوع مرگ مشکوک او به قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد. با شناسایی هویت این زن، ماموران از خانواده‌اش تحقیق کردند که آن‌ها ادعا کردند دخترشان به احتمال زیاد به قتل رسیده، زیرا انگیزه‌ای برای خودکشی نداشته است و شب حادثه برای انجام کاری از خانه بیرون رفته که با تماس پلیس متوجه حادثه شده‌اند.

در جریان تحقیقات محلی معلوم شد که شخصی زن جوان را در حال نزاع با مردی روی پل عابرپیاده شهرک آپادانا دیده است که ادامه نزاع زن به پایین پل پرت شده است. در ادامه تحقیقات پلیسی معلوم شد مردی که همراه آن زن بوده هنگام فرار از سوی اهالی بازداشت و تحویل ماموران شده است. شواهد و مدارک به دست آمده نشان داد مرد بازداشت‌شده با زن جوان آشنایی داشته و آخرین نفری بوده که با او دیده شده است.

این در حالی بود که متهم در تحقیقات بعدی گفته‌های شاهد را رد کرد و با طرح ادعایی عجیب گفت: این دختر جوان را به طور اتفاقی دیدم که قصد خودکشی داشت سعی کردم او را از این کار منصرف کنم که موفق نشدم. او خود را پرت کرد و فوت شد. من بیگناهم و در این ماجرا نقشی ندارم. با توجه به اظهارات ضد‌و‌نقیض مرد جوان که به‌عنوان مظنون بازداشت شده است. پرونده این مرگ مشکوک در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران در دست بررسی است.

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها