مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: پرداخت مطالبات آبفا نقش به سزایی در کیفیت خدمات رسانی دارد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: پرداخت مطالبات آبفا نقش به سزایی در کیفیت خدمات رسانی دارد.
کد خبر: ۱۳۸۸۵۰۳


هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: پرداخت مطالبات آبفا نقش به سزایی در کیفیت خدمات رسانی دارد.

 

عبدالحمید حمزه پور با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب هرمزگان 343 میلیارد تومان بابت آب بها از مشترکین خود در شهرستان بندرعباس طلب دارد، افزود: از این میزان بیش از 298 میلیارد تومان مربوط به دستگاه های اجرایی واقع در شهرستان بندرعباس و بقیه به ترتیب در بخش مسکونی شهری و روستایی است.

 

وی تصریح کرد: آب و فاضلاب هرمزگان صرفا در بخش زیرساختی اعتبارات خود را از دولت دریافت می کند و برای نگهداری، بازسازی، اصلاح شبکه و پرداخت حقوق پرسنل از منابع درآمدی خود هزینه می کند که اگر قبوض صادره به موقع پرداخت نشود در خدمات رسانی خلل ایجاد می شود.

 

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، هزینه نگهداری و پایداری آب بسیار بالاست و در شرایط تورمی فعای اگر دستگاه های اجرایی که مصرف کننده بزرگ ما هستند نسبت به پرداخت آب بهای خود اقدام نکنند، آبفا در خدمات رسانی به مردم با مشکل مواجه می شود.

 

حمزه پور با اشاره به منابع زیر زمینی گفت: برای تامین نیاز آبی مردم ناگزیر به استفاده از ظرفیت آب شیرین کن ها هستیم که آب تولیدی آن ها هم با کیفیت و هم گران است.

 

وی افزود: با توجه به گران بودن آب تولیدی آب شیرین کن ها ضروری است ضمن صرفه جویی در مصرف آب در پرداخت قبوض نیز توجه بیشتری صورت گیرد.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به میزان برخورداری جمعیت شهرستان بندرعباس از آب شرب پایدار اشاره کرد و بیان داشت: 100 درصد از جمعیت شهری و 90 درصد جمعیت روستایی شهرستان بندرعباس تحت پوشش شبکه آبرسانی قرار دارند که آب مورد نیاز این تعداد مشترک از سد استقلال میناب، 5 سایت آب شیرین کن، 98 حلقه چاه و سه چشمه تامین می شود.

 

حمزه پور همچنین به پروژه های فعال در شهرستان بندرعباس اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 87 پروژه با اعتبار مصوب 911 میلیارد ریال برای امسال روند احداث آن آغاز شده که 108 میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

 

فرماندار بندرعباس نیز در این جلسه با تاکید بر پرداخت مطالبات شرکت آب و فاضلاب از سوی دستگاه های اجرایی خاطرنشان کرد: ادارات بایستی در سرفصل اعتبارات خود به هزینه های آب نیز توجه کرده و بدهی های خود را به آبفا پرداخت کنند.

 

محمد مرودی با قدردانی از تلاش شبانه روزی عبدالحمید حمزه پور و مجموعه آب و فاضلاب هرمزگان، پایداری آب این شهرستان را نتیجه این تلاش ها دانست که ادارات نیز بایستی با پرداخت مطالبات خود در روند خدمات رسانی این مجموعه همکاری کنند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها