جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

شکست عربستان مقابل لهستان

تیم ملی فوتبال عربستان که در نخستین دیدار خود برابر آرژانتین به پیروزی رسیده بود، در دومین بازی برابر لهستان شکست خورد.
تیم ملی فوتبال عربستان که در نخستین دیدار خود برابر آرژانتین به پیروزی رسیده بود، در دومین بازی برابر لهستان شکست خورد.
کد خبر: ۱۳۸۸۳۲۵

به گزارش جام جم آنلاین، نخستین دیدار از روز دوم مسابقات گروه C بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز شنبه بین تیم های عربستان و لهستان در ورزشگاه «شهر آموزش» آغاز شد که در پایان لهستان ۲ بر صفر حریف خود را شکست داد.

عربستانی ها با هدف گرفتن امتیاز از این دیدار و بالا بردن شانس صعود خود گام در میدان گذاشتند و در نیمه اول تیم برتر زمین بودند و بخش عمده زمان بازی را در اختیار داشتند.

در حالی که عربستانی ها صاحب توپ و میدان بودند لهستان در دقیقه ۳۹ نیمه اول روی یک ضد حمله به گل برتری دست پیدا کرد. این گل روی کار خوب لواندوفسکی و پاس رو به بیرون او و ضربه تمام کننده زیلینسکی به دست آمد.

با این حال این پایان کار دو تیم در نیمه اول نبود و عربستانی ها در دقیقه ۴۶ با کمک VAR صاحب یک ضربه پنالتی شدند اما این ضربه را دروازه بان لهستان دفع کرد و در برگشت هم به زیبایی مانع از باز شدن دروازه اش شد تا نیمه اول با شکست یک بر صفر سبزپوشان آسیایی به پایان برسد.

عربستانی ها در نیمه دوم هم موقعیت های خوبی برای رسیدن به گل داشتند اما «شزنی» دورازه بان لهستان مانع از باز شدن دروازه اش شد. در دقیقه ۵۴ سبزپوشان آسیایی تا باز کردن دروازه هم پیش رفتند اما نتوانستند از سد شزنی عبور کنند.

در مقابل لهستان هم در دقیقه ۶۴ توسط لواندوفسکی توپ را به تیر دروازه عربستان زد و در شرایطی که عرب ها برای رسیدن به گل تساوی تلاش می کردند، این لواندفسکی بود که در دقیقه ۸۲ از اشتباه عجیب و مرگبار «الملکی» مدافع حریف استفاده کرد و با ضربه ای آرام گل دوم را به ثمر رساند تا خیال لهستان بابت پیروزی در این دیدار راحت شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها