استاندار همدان گفت: در روزهای آینده، بالغ ۶۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۵میلیاردتومان، به مدد و یاری جهادگران بسیج افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۱۳۸۷۳۲۷

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی فرزاد با حضور در رزمایش جهادگران فاطمی استان، اظهار کرد: مسئولان و فرماندهانی که بی‌وقفه در مسیر جهاد و جهادگری تلاش می‌کنند، قابل تقدیر و تشکر هستند.

 استاندار همدان افزود: اقدامات قرارگاه سازندگی و بسیج سازندگی در کنار هزاران مجاهدت بزرگی که مشغول آن هستند، قابل تقدیر و تشکر است.

وی با بیان اینکه بعد از فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج، تا کنون، بسیج همواره در هر عرصه‌ و صحنه‌ای حضور پیدا کرده، معجزاتی آفریده است، ادامه داد: اگر هشت سال دفاع مقدس با پیروزی رزمندگان ما به سرانجام رسید، بی‌شک، تلاش بسیجیان در کنار دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در صحنه و عرصه نبرد بود.

قاسمی فرزاد بیان کرد: در روزهای آینده، بالغ ۶۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۵میلیاردتومان، به مدد و یاری جهادگران بسیج افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

استاندار همدان گفت: این عبارت "بسیج‌ پاره تن مردم است" هیچ‌گاه در‌ ذهن و خاطر مردم پاک نخواهد شد، زیرا حقیقتا بسیجیان بخشی از وجود ما هستند.

وی عنوان کرد: اگر امروز استکبار جهانی کینه خود را نشان می‌دهد و به بسیجیان ما حمله می‌کند، به این دلیل است که این بسیجیان هستند که این نظام و انقلاب را حفظ کرده‌اند.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: دشمن بر این باور است که می‌تواند با پول و اسلحه، انقلاب اسلامی را دچار شکست کند، اما غافل از اینکه این انقلاب ماندگار‌ است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها