امام جمعه کرج مطرح کرد؛

آمریکا از قدرت ایران هراس دارد

امام جمعه کرج گفت: آمریکا از قدرت و عزتمندی ایران هراس دارد.
کد خبر: ۱۳۸۷۲۸۱

امام جمعه کرج گفت: آمریکا از قدرت و عزتمندی ایران هراس دارد.

به گزارش جام جم آنلاین البرز؛ آیت اله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در خطبه‌های نماز جمعه با بیان این که اغتشاشات چراغ سبزی برای دشمنان بود گفت: دشمن پیش از این گفته بود از هر شرایطی برای ایجاد دردسر و ضربه به انقلاب و ایران اسلامی استفاده خواهد کرد، برخی رفتار‌ها در داخل چراغ سبز به دشمن است.

امام جمعه کرج این اقدام دشمن را رفتاری غیر قابل جبران و البته اشتباهی از سوی آنان برشمرد و اضافه کرد: هر برنامه‌ای ساخته می‌شد و هر چقد جهاد تبیین صورت می‌گرفت به این شکل نمی‌توانستیم چهره واقعی دشمن را نمایان کنیم. در این میان نوچه‌های داخلی بدانند که جاده صاف کن چه کسانی هستند؟ همه این افراد در خون‌های ریخته شده شریک هستند.

حسینی همدانی با بیان این که عاملان جنایت شیراز بدانند به زودی انتقام سخت به شکلی که درس عبرتی برای دیگران خواهد بود صورت خواهد گرفت، اضافه کرد: به اندازه کافی با آشوبگران و اغتشاشگران مدارا و مماشات شده است، امروز خواسته مردم از مسؤولان این است که با جدیت و قاطعیت به مقابله با این افراد بپردازند.

وی با بیان این که باید از موضع گیری به موقع اهل سنت تقدیر و تشکر کنیم، اظهار کرد: دشمن باید بدانند وحدت و انسجام ایران قابل نفوذ نیست و هرگز از این اتحاد دست نخواهیم کشیدوی با اشاره به آیاتی از کلام الله مجید، تصریح کرد: مومنین و مومنات باید با زبان خود با یکدیگر صحبت کنند، حتی با غیر مسلمانان نیز باید برخورد و بیان مناسبی داشته باشند تا حتی اگر طرف مقابل به این دین ایمان نیاورد، از مسلمانان به بدی یاد نکنند.

آیت اله حسینی همدانی در خطبه‌های امروز با اشاره به روز ۸ آبان که روز نوجوان نام گذاری شده به شهید ۱۳ ساله البرزی شهید حسین فهمیده اشاره کرد و افزود: شهید حسین فهمیده یکی از هزاران دانش آموزی است که با نثار خون خود بر طراوت، رشد و بالندگی انقلاب اسلامی افزوده است. شهید حسین فهمیده و هزاران شهید دانش دانش آموز این مرز و بوم شاخص و الگو هستند که نماد فهم شرایط زمان خود را درک کردند و توانستند و با اقدامی تاثیر گذار شاخص و الگو شدند.

خطیب جمعه کرج با بیان این که حسین فهمیده موقعیت را به درستی تشخیص داده و در زمان موعد عمل کرده افزود: این نوع نگرش و عملکرد او بود که موجب شد از سوی امام به عنوان رهبر ازاو یاد شود، تا این نوع نگرش و موقعیت شناسی عرصه‌های مختلف بکار گیری شود جوانان و مردم ما باید آگاه باشند که دشمن سعی دارد شهادت طلبی را کمرنگ کنند و این باور‌ها را توسط جنگ نرم تغییر دهند.

امام جمعه کرج با اشاره به این که جنگ امروز ادراکی و شناختی است، اضافه کرد: در این مدت زمان باید دشمنی شناسی را درک کنیم، باید دشمنی‌ها تبیین شود؛ هر کسی در هر جایگاهی باید از آرمان‌های انقلاب دفاع کند و افرادی که سکوت می‌کنند در مسیر انقلاب حرکت نمی‌کنند.

حسینی همدانی با اشاره به ابعاد مختلف جهاد تبیین و شرح وظایف مردم، رسانه‌ها و گروه‌های بسیجی و فرهنگی برای نشان دادن روح واقعی دشمنان ایران که امروز صدای حمایت و مهربانی از آن‌ها شنیده می‌شود، افزود: ۱۳ آبان خونین و قتل عام دانش آموزان و دانشجویان توسط همین دلسوزان دروغین امروز به وجود آمد.

خطیب جمعه کرج با اشاره به دسیسه‌های دشمنان در آشوب‌های اخیر گفت: جنگ احزاب را برای جبران تمام ناکامی‌ها به پا داشتنداما مردم آب دیده که سخت‌ترین پیچ‌های تاریخی را گذرانده است با وحدت و اقتدار کامل این چالش را پشت سر خواهند گذاشت و مشتکبرین جهان منتظر سیلی سنگینی از سوی مردم ایران باشند.

حسینی همدانی خطاب به خانواده‌ها مبنی بر اینکه فرزندان خود باشید ناخواسته وارد این بازی‌ها نشوند، جنگ ادراکی همین است، افزود: عده‌ای نمی‌دانند در کدام زمین می‌جنگند. وی بیان کرد: البته خیال خام است که ملت ما با این اقدامات سست می‌شود، سخنان رهبر کبیر انقلاب مبنی بر این که بکشید ما را با زنده‌تر می‌شویم همچنان آویزه گوش مردم انقلابی ایران اسلامی است و در برابر دشمن هرگز قد خم نخواهیم کرد.

نماینده، ولی فقیه در البرز در ادامه به شایعات و حواشی که در پی این اقدام تروریسی از سوی وادادگان غرب صورت گرفته اشاره کرد و گفت: خود داعش اعلامیه داده است و مسؤولیت این جنایت را به عهده گرفته، اما عده‌ای همچنان باور نمی‌کنند! این نشانه جنگ فرهنگی است.

او با اشاره به این که امروز در اقتدار کامل هستیم، اضافه کرد: یکی از آن‌ها را توسط سپاه دیدیم که در رزمایش اخیر با رونمایی از پهپاد انتحاری به معرض نمایش گذاشته شد.

نماینده، ولی فقیه در بخش دیگری به ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اشاره کرد و یادآور شد: بنا بر احادیث امام رضا (ع) طی پیامی به حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) هفت پیام را برای ما داشته است که از جمله آن باید به راستی، ادای امانت، سکوت، ترک مجادله، دیدار دوستان،پرهیز از اختلاف، آزار نرساندن و بدخواه نبودن عمل کرد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها